Loppa75 Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Hvilken Huawei har du? Huawei P20 lite... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Huawei P20 lite... Høres rart ut. Hvor finner du info om dette? Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Høres rart ut. Hvor finner du info om dette?Har ikke funnet info, men hører det veldig godt når den "faller" ned til 2G...Samsungen jeg brukte før, hadde samme gode lydkvaliteten enten det var 2G eller 3G. Endret 2. mars 2019 av Loppa75 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Har ikke funnet info, men hører det veldig godt når den "faller" ned til 2G... Samsungen jeg brukte før, hadde samme gode lydkvaliteten enten det var 2G eller 3G. For dårlig signal til å ha HD voice da? Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 For dårlig signal til å ha HD voice da?Jeg mener fortsatt at Huawei P20 Lite ikke støtter Hd-voice på 2G... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) HD voice i 2G må aktiveres i nettverksconfig hos mobilprodusenten såvidt jeg vet. Be ice om å spørre Huawei om de kan slå det på for denne modellen? (det er lov å håpe ) Endret 3. mars 2019 av mandela Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 HD voice i 2G må aktiveres i nettverksconfig hos mobilprodusenten såvidt jeg vet. Be ice om å spørre Huawei om de kan slå det på for denne modellen? (det er lov å håpe ) Kan man finne ut om dette er av eller på ved å bruke en av disse appene som viser signalstyrke og slikt tro? Synes det er alvorlig at folk rammes med dårligere kvalitet enn tidligere, og samtalekvalitet står det ingenting/svært lite om i testene. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det som jeg syns er mere spennende hva gjøres med 3g sendere? Blir de sendt til india\afrika eller kina? Hvordan vil prisene økes? Er Telenor i India? Vet de er i Pakistan og når jeg var der så var det rimelig dårlig internett Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Gamle sendere fra Norge blir nok gjenbrukt andre steder i verden. Det er jo mange utviklingsland som per nå lever med GSM enda Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Gamle sendere fra Norge blir nok gjenbrukt andre steder i verden. Det er jo mange utviklingsland som per nå lever med GSM enda Tvilsomt, store deler blir nok e-avfall. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Er Telenor i India? Vet de er i Pakistan og når jeg var der så var det rimelig dårlig internett De var i India en stund; https://www.nrk.no/norge/slutt-for-telenor-i-india_-lett-a-vaere-etterpaklok-1.13393117 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Don't mention India... 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hellooooo. This is microsoft support! 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 Don't mention Fredrikstad... Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Jeg skal kjøre et lite eksperiment de nærmeste dagene: Jeg stiller inn min Nokia 8 til å velge 3G som primært nettverk, og sjekke om 3G-signalet noen ganger blir så svakt at den må hoppe til 2G. Selv om jeg holder til i Oslo-området, er 3G noen steder veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå