Gå til innhold

SNIKTITT: LG V40 ThinQ Toppmodellen vi ikke får kjøpt i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

LG V20 kom vel heller ikke til Norge? Ser ut som de sender oss annenhver utgave av V-modellene. Tror vel ikke LG merker så mye til salget her i Norge uansett...

Lenke til kommentar

LG V20 kom vel heller ikke til Norge? Ser ut som de sender oss annenhver utgave av V-modellene. Tror vel ikke LG merker så mye til salget her i Norge uansett...

V20 kom heller ikke, nei. Har dog hatt både V10 og V20. Har nå G7 ThinQ som nr2 tlf og er veldig fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sansen for LG innen hvitevarer og annen elektronikk. Men med telefoner så virker de så sære, har ingen android one telefoner i mellom segmentet.

Håper LG G7 one blir bra hvis den lanseres hær på berget.

Er vel det merke som følger googles økosystem næremest uten å være en android one eller pixel telefon

Lenke til kommentar

Ingen test av lyden? Lyden har jo vært kanskje den viktigste årsaken til å kjøpe de forrige modellene i V serien fra Lg. Høykvalitets DAC og en pimpa forsterker skal drive selv tunge hodetelefoner uten ekstern dac/amp så vi får håpe de kommer tilbake med en test av lyden og sjekker den med kvalitets hodetelefoner. 

Har sansen for LG innen hvitevarer og annen elektronikk. Men med telefoner så virker de så sære, har ingen android one telefoner i mellom segmentet.
Håper LG G7 one blir bra hvis den lanseres hær på berget.

Lg kjører ikke stock android nei, men GUI er likevel slim, superraskt og responsivt. Klart at det alltid vil være gjort noen endringer feks på menyer når produsenter velger å legge sitt eget GUI på toppen, men LG er ikke en av værstingene. Lite bloat og clean UI gjør at jeg lett kan bruke LG telefoner uten å måtte slenge inn custom ROM. Tror nok at også v40 er rimelig responsiv på høyde med de beste der ute, og menyene er temmelig logisk oppbygd slik at en ikke trenger å bla og lete i timesvis for å finne funksjoner som er flyttet på. 

Lenke til kommentar

Hva sier dere, finnes det produkter vi ikke får kjøpt i Norge? For et sjokk! Stopp pressen!

Vi bor i et land der vi må prise oss lykkelig for at vi ikke produserer vår egen elektronikk fordi da ville regjeringen ha beskyttet den med å nekte import av utenlandske produkter. Godt vi har Høyre-regjering, de er jo like nyttige som Rødt på å åpne importmarkedet....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen test av lyden? Lyden har jo vært kanskje den viktigste årsaken til å kjøpe de forrige modellene i V serien fra Lg. Høykvalitets DAC og en pimpa forsterker skal drive selv tunge hodetelefoner uten ekstern dac/amp så vi får håpe de kommer tilbake med en test av lyden og sjekker den med kvalitets hodetelefoner.

Lg kjører ikke stock android nei, men GUI er likevel slim, superraskt og responsivt. Klart at det alltid vil være gjort noen endringer feks på menyer når produsenter velger å legge sitt eget GUI på toppen, men LG er ikke en av værstingene. Lite bloat og clean UI gjør at jeg lett kan bruke LG telefoner uten å måtte slenge inn custom ROM. Tror nok at også v40 er rimelig responsiv på høyde med de beste der ute, og menyene er temmelig logisk oppbygd slik at en ikke trenger å bla og lete i timesvis for å finne funksjoner som er flyttet på.

G7 har også samme Quad DAC som V30 har, så DAC er ikke lenger forbeholdt V serien.

Ser ut som G6 også har DAC.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Har LG G6 selv og prøvde meg på LG G7 da den var på tilbud i sommer. Opplevde at det var null og niks som gjorde G7 en forbedring av G6. V40 kan jo være annerledes, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

Ingen test av lyden??? Var ikke en test men en kikk på denne mobilen.

Lenke til kommentar

Har LG G6 selv og prøvde meg på LG G7 da den var på tilbud i sommer. Opplevde at det var null og niks som gjorde G7 en forbedring av G6. V40 kan jo være annerledes, men jeg har mine tvil.

Er vel ikke store oppgraderingen, men bedre kamera både foran og bak, snapdragon 845 kontra 821, bedre skjerm bla. Blir vel litt som S8/S8+ til S9/S9+.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

G7 har også samme Quad DAC som V30 har, så DAC er ikke lenger forbeholdt V serien.

G6 har ikke Quad DAC i Norge i alle fall.
Lenke til kommentar

Ser ut som du har rett, man får G6 både med og uten DAC.

G7 ThinQ kjøpt i Norge har iværtfall DAC.

Får G6 med trådløs lading i USA, og Quad DAC. Jeg ødela USB-C pluggen på min, og trodde jeg hadde trådløs lading. Den gang ei, ble ei nål og litt bannskap! Holder enda. Synd jeg handla meg V30 dagen den røyk, i tro om at den var død! :lol:

Lenke til kommentar

Men V serien har en kraftigere amp, slik at også tungdrevne headphones kan benyttes på mobilen uten at en trenger drasse med seg ekstern dac/amp. Og det er vel kombinasjonen av kvalitets dac og en kraftig amp som har bidratt til å gjøre V serien til det den er. 

Lenke til kommentar

Men V serien har en kraftigere amp, slik at også tungdrevne headphones kan benyttes på mobilen uten at en trenger drasse med seg ekstern dac/amp. Og det er vel kombinasjonen av kvalitets dac og en kraftig amp som har bidratt til å gjøre V serien til det den er. 

Det eneste jeg har lest og finner på nettet er at både V30 og G7 ThinQ har 32Bit Quad Dac, har du noe link til at V serien er kraftigere?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...