NTB - digi Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Richard Branson: – I 2019 kan vi sende vanlige folk opp i rommet Lenke til kommentar
missi Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Jeg trenger penger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Jeg trenger rabatt - nærmere bestemt 99%. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Kan de ikke sende opp noen av disse flat earthsene 6 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Kan de ikke sende opp noen av disse flat earthsene Gratis? I så fall melder jeg meg inn i flat earth society og lar meg overbevise og omvende.. 2 Lenke til kommentar
Mygyr Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Det blir jo egentlig ikke en tur i verdensrommet da grensen til verdensrommet er 100 Km og det er heller ikke snakk om å gå i bane rundt jorden. Først da kan man kalle seg en virkelig astronaut. Dette blir mer en 0 gravitasjons tur når fartøyet faller til jorden igjen. Men man får se jordens kurve og det svarte rom i en 10 min. tid, så kult nok. 2 Lenke til kommentar
Bjørn Eng Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 For helt vanlige mangemillionærer altså. 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Sløse så mye penger på så unyttige ting, jaja Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Sløse så mye penger på så unyttige ting, jaja Staten Norge AS kunne betalt 3 billetter til hver av disse for samme pris som noe så kjedelig som bygde-veiarbeid. Eller 1 billett til hver og fortsatt hatt 4 millioner kroner per person å bygge vei for. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Seriøst, ville heller gitt de pengene til veien. Den har vi brukt for, ikke det andre det er bare tull. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Det setter vel ordet sløse i perspektiv når Norge kan sponse slike romturer til 600 personer og fortsatt ha 4 millioner kroner per person til vei. Vel og merke kun til de få utvalgte. Vi vanlig dødelige må nøye oss med en tusendel. 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Med tanke på at målet med turen er å se ut av ett vindu, burde en kunne få tilsvarende opplevelse virtuelt.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Målet med turen er vel å kunne skryte av det i ettertid. Også er det jo litt morsomt med en alternativ helgeutflukt for milliardærene. 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ser det er potensiale å utføre en "Virgin ridderreiser" her 2 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ser det er potensiale å utføre en "Virgin ridderreiser" her https://youtu.be/jvMDQu_bisE Jeg har lenge drevet "Romreiser AS" ut fra en øy uten for Bergen. Vi er flere aktører i markedet, da det er et overraskende stort marked der ute. Og ja, anførselstegnene er en del av navnet. Lenke til kommentar
lolkyb Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Det blir jo egentlig ikke en tur i verdensrommet da grensen til verdensrommet er 100 Km og det er heller ikke snakk om å gå i bane rundt jorden. Først da kan man kalle seg en virkelig astronaut. Dette blir mer en 0 gravitasjons tur når fartøyet faller til jorden igjen. Men man får se jordens kurve og det svarte rom i en 10 min. tid, så kult nok. That's just like, your opinion, man.. Det finnes mange definisjoner av hvor verdensrommet begynner, og en av dem er 80 km. Det er ingenting galt med å si at de har vært i verdensrommet ved å nå "bare" 83 km. Man trenger da heller ikke gå i bane rundt jorden for å være astronaut - Teslaen til Musk med Starman ombord dro f.eks rett ut forbi Mars og går nå i bane rundt solen. 1 Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Branson fremstår som en miljøgris. Hvis det er noe verden ikke trenger så er det dette prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå