ex-jordbærplukker Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 hvem tror du drepte ordered familien? jeg tror det var per som drepte og han fikk hjelp av veronica og kristin til å utføre handlingene. grunnen til at jeg tror det er per er fordi før drapene så ble anne, altså storesøstra forsøkt attenetat flere ganger per har også forfalsket kjøpe kontraktene og farens egen underskrfit, jeg mene wtf hvilken idiot forfaslker farens underskrfit likasom, men dette er bare min egen mening, hva tror du? vi må komme til bunns med denne saken Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Spør Norulv Ø om saken.Rettere sagt, søk opp bloggpostene hans.Ø = Øvrebotten Lenke til kommentar
fjs Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg er overbevist at alle 4 vet mer enn de sier, men jeg tror ikke noen av de faktisk utførte drapene. De er skutt i nakken execution style, du skal være ganske kald for å gjøre det. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 At denne saken fortsatt får mediedekning er latterlig. La saken dø (pun intended) for guds skyld. Var allerede lei av den for 15år siden, og nå har de F meg klart å begynte å tapetsere avisene med det igjen.. Herregud. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 20. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2018 når saken er uoppklart så vil den dukke opp igjen, uansett hvor lang tid har gått, akkurat som karma. ellers så tror jeg nå at selve draps ideene kom fra veronica siden hun skrev at hun ønsket svigerforeldrene døde i dagboken + hunhadde mye konflikter med Kristian Orderud, og idioten per var med på dette. jeg tror eneste måten å legge denne saken død er å finne ut av er hvem som skøyt og drepte familen Orderud en gang for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå