Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Kvantitet forskning undersøkelse

Gjest Faramir123

Anbefalte innlegg

Gjest Faramir123

Heisann folkens! 

Jeg har sosialkunnskap og har et skoleprosjekt som skal leveres neste uke på torsdagen. Jeg håpte noen kunne ta seg tid til å ta spørreundersøkelsen som jeg har laget. 

Undersøkelsen er for de som har tatt lappen og helst bare de som er mellom 18-32 år kan svare på den. Jeg har selv nettopp kjørt opp og betalt hele 38 000 kr, og fant ut at jeg skulle prøve finne ut hvor mye andre har betalt for å få førerkortet og hvor mye man har øvelsekjørt.

Problemstillingen som jeg lagde i oppgaven er om det er veldig dyrt å ta lappen når man forsømmer å øvelseskjøre mye heime? 

Jeg kunne ikke finne noe annet å lage spørreundersøkelse om, så jeg bare fant på noe i farten og ville bare få gjort oppgaven ferdig fort så mulig. xD

Det kan ikke være mer enn 30 respondenter.

EDIT: Det er sju spørsmål med 4-5 variabler. Jeg har ordnet det på et google skjema og dere kan delta på spørreundersøkelsen her:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdKIMRBVHIuy1qMbe_xADhd7dS7T1JrpdFAHJ9cgfz1Fo1Fgw/viewform?usp=sf_link 

Takk til alle som deltar :)

Endret av Faramir123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som får førerkortet i gave eller dekket av foreldrene og dermed ikke har noe forhold til hvor mye det kostet. Jeg er en av dem.

Hvis målet ditt er å få et innblikk i hvordan kostnader for førerkortet kan variere ut fra mengde øvelseskjøring, kan det også være nyttig å vurdere om bosted har noe å si. Jeg vokste opp på et tettsted ca 30 minutter utenfor Drammen og øvelseskjørte stort sett på landevei og sporadisk i Drammen, Asker, og Oslo før jeg begynte med kjøretimer sommeren etter jeg fylte 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...