JimRamse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Skrev for en tid tilbake en liten snutt om at jeg hadde hatt en Athlon64 3400+ jeg lekte meg litt med på jobb. Samme PC'en jeg lekte med har nå blitt testet på PCWorld. Kritikken er akkurat som jeg trodde.............VEDIG BRA http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...8BBA9658E#tekst Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Faktisk jeg som satt opp denne PC'en også. Sjefen er veldig fornøyd med meg for å si det sånn Av og til er jobben min deilig................masse av det nyeste hotteste utstyret å leke meg med Lenke til kommentar
SGØ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke feil den pcen der nei Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå trodde jeg et øyeblikk at PCWorld hadde brutt NDA da jeg så overskriften "ytelse", men de har visst holdt ytelsestestene for seg selv. Vi kommer forøvrig med test av prosessoren når den blir formelt lansert. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Kjempe pc det der Må si at du har en digg jobb! GOD JUL Skriveleifer Endret 19. desember 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå