AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har trekant med to jenter på en gang og at det blir sett på som bragd, deilig og sexy. Mens om jeg som jente har en trekant med to menn er jeg ekkel, har lite selvrespekt og er ingen kjærestemateriale? Anonymous poster hash: e9c4a...4f7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Poor Leno Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2018 Sier hvem? 14 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Vel først og fremst, ja, sier hvem? Og antageligvis fordi det er en større utfordring for en mann og få med seg 2 jenter på en trekant enn det er for en jente å få med seg 2 menn. Og noen liker bare ikke sånn oppførsel, skal man tvinge folk til å anse det som kjærestemateriale? Det er ingen som tvinger jenter til å anse menn som ligger rundt som kjærestemateriale. 9 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Stiller du spørsmålet fordi du rent faktisk ønsker den biologiske forklaringen, eller stiller du spørsmålet på en retorisk måte fordi du irriterer deg over at virkeligheten er som den er? En begynnelse er jo å forstå at dersom du blir gravid så vet du ikke hvem som er faren til barnet. Det kan jo være et problem da både du og barnet vil dø uten hjelp fra en hann. Jeg regner med du er inneforstått med at disse tingene - preferanser i forhold til hva man anser som en attraktiv seksualpartner - er et resultat av en svært lang evolusjon hvor slike ting har vært veldig viktig for overlevelse. Endret 14. desember 2018 av coffeee 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 Kultur, enkelt og greit.Samme grunn som at en mann som ligger rundt blir sett opp til som en "ladykiller", sjarmør eller "don juan". Mens en kvinne som ligger rundt blir kalt billig, slut eller hore.Er det rettferdig? Nei!Er det sexistisk? Ja!Synes selv både kvinner og menn skal få lov å ligge rundt så mye de vil, med hvem de vil. Uten at noen skal dømme dem for dette! Anonymous poster hash: 2f511...d88 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Synes selv både kvinner og menn skal få lov å ligge rundt så mye de vil, med hvem de vil. Uten at noen skal dømme dem for dette! Så ligg rundt. Påvirker det deg at du blir dømt? Nei? Så hva er problemet? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 Om man går på prevansjon blir jeg ikke gravid, Anonymous poster hash: e9c4a...4f7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Dette er samme som når det er syting om klær "så urettferdig at menn kan ha 1 dress til alt" - et kvinneproblem av kvinner, for kvinner, stemplet av kvinner som et sexistisk problem, men menn driter i dette. Endret 14. desember 2018 av Sampson 14 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Ingen jeg kjenner dømmer en jente for å ha hatt en trekant med to menn. Problemstillingen er nok overdrevet. 5 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Om man går på prevansjon blir jeg ikke gravid, Anonymous poster hash: e9c4a...4f7 Biologien vår henger ikke med på den teknologiske og kulturelle utviklingen. Mye av det du tiltrekkes av er ikke lenger så relevant i forhold til overlevelse. Du kan jo være glad du faktisk kan ha en trekant med to menn uten å bli straffet fysisk av staten eller stammen du tilhører. Det du ber om er imidlertid omtrent som å bli provosert over at gutter tiltrekkes av kvinnelige former, noe som heller ikke gir mening lenger. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 mente med det siste der ? "Blir som å bli provosert over at gutter tiltrekkes av kvinnelige former" hvem er det som er provosert av det? TS Anonymous poster hash: e9c4a...4f7 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Menn generelt har mindre seksuell selvtillit og er i langt større grad tilbøyelige til å se alle andre menn som en trussel. Angrep er det beste forsvar, sies det. Slik virker det iallefall for meg. "Alle" menn virker til å ønske to kvinner på en gang når de er i et forhold og forventer at det skal være akseptabelt mens det aldri ville vært akseptabelt med en annen mann om hun ønsket det. Slik er det iallefall for de fleste jeg har snakket med. For min del er det vare kjempegøy om ei dame er frisinnet nok til å ønske slike sprell i senga og jeg er mer enn villig til å spille med. Hadde jeg fått et harem skulle dama fått et fotballag om hun ønsket 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Enig i mye her. Går ut i fra du tenker på offentlig gapestokk der andre har fått med seg hva som skjer. En mann som får to damer på en gang vil sannsynligvis aldri få den muligheten igjen. Mest sannsynlig en ekstremt populær mann. Kvinner er enkle, de vil ha menn som andre kvinner vil ha. En kvinne som blir med to menn er impulsiv og klarer ikke motstå fristelser. Uattraktive egenskaper hos begge kjønn. En kvinne som utad virker ordentlig, men har en hemmelig skitten side der hun har prøvd trekant i kontrollerte former som aldri vil bli kjent, vil jeg ikke tenke noe negativt om, så lenge de hadde gjensidig respekt for hverandre. Anonymous poster hash: 93b29...34f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Når skal en forstå... Jenter trenger oftest ikke gjøre annet enn å bruke så lite som 1 minutt på å få tak i en som vil ligge med deg Menn må oftest bruke mye mer tid og energi på dette. Du gir ikke anerkjennelse til en rik arving for formuen sin vell? Heller anerkjennelse til personen som jobbet for det. Man hyller ikke det som er enkelt, man hyller det som er vanskelig og "fortjent" Ikke at et ligg er fortjent, men var for å gi en kontekst på sammenligningen Anonymous poster hash: b0707...07b 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Gammeldags problemstilling. Blandt voksne mennesker trur jeg helt ærlig at det ikke finnes noe nevneverdig stigma rundt trekant med to menn. 1 Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Vi lever i 2019.....ikke 1919. Ikke la deg holdes nede av de samme taperene som tenker "hore" til alt som handler om sex utenfor ekteskapet. Du svarer kun til deg selv og sex partneren(e) dine. Jeg har vært med på trekant som mann nr to fordi jeg hadde ei veninne som hadde en drøm om å bli dominert og holdt nede av to menn samtidig mens vi byttet på. Ingen av oss tenker noe mindre om henne over dette, faktisk tvert i mot tar jeg av meg hatten for at vedkommende turte å ta det store skrittet og utforske fantasien sin. Og nivået av tillit hun viste oss ved å la oss få lov til å gjøre dette sammen med henne. Jeg tror mye av fordommene ligger i usikkerhet hos mannen selv. Så fort det er to menn med i bildet vil de mindre sexuellt frigjorte mennene i samfunnet begynne å trekke homo vibber fra dette istedet for bare å se på det som hva det er: En fin sosial ting tre mennesker kan dele sammen. Og er det noe usikre menn er redde for så er det å bli involvert i "homosexuelle hentydninger" Som straight mann går det fint ann å involvere flere menn, så lenge begge/alle parter fokuserer på jenta og ikke på hverandre. Man må ikke på død og liv gi hverandre oppmerksomhet. Det handler om kommunikasjon, hva er greit, hva er ikke greit. Ja vi kan ta ett hull hver, nei jeg vil ikke ha leppene hans på mine. Jeg tror det er der mange som ikke har peiling faller av. Hensikten med det er å gi jenta en oppfyllelse av sine drømmer, ikke at vi gutta skal få oss noe. Det var hun som var i fokus, og vi gjorde så mye vi klarte av hva vi visste hun likte og ønsket. Endret 9. mars 2019 av Dolg_313 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg