Gå til innhold

Herrigud, dataen fucke så sykt :P :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet.

Det er fordi PSU er kjent til å være av lav kvalitiet, ikke selve kabinettet.

Dette høres ut som et strømrelatert problem (som hørest ut til å være helt på kanten av det som burde være mulig å starte maskina med(?) ) så idé'en om å trekke ut IDE'n og prøve hørtes bra ut.

Lenke til kommentar
EDIT: Eller Qtec  :p

Litt OT :Skjønner ikke hvorfor så mange har så mye i mot qtec. Jeg har qtec og det funker helt fint. Har ingen problemer med det og det er helt digg å jobbe inne i kabinettet.

Enig, bruker Qtec mye i jobbsammenheng og synes Qtec får litt vel mye pepper..

Lenke til kommentar

Det er fordi PSU er kjent til å være av lav kvalitiet, ikke selve kabinettet.

Dette høres ut som et strømrelatert problem (som hørest ut til å være helt på kanten av det som burde være mulig å starte maskina med(?) ) så idé'en om å trekke ut IDE'n og prøve hørtes bra ut.

Greit nok at Qtec poweret er av dårlig kvalitet, men man må ikke glemme at ikke alle overclocker og har en masse disker og katoder osv..

De fleste har 1 disk, 1 dvdrom og 1 brenner for eks, og da er ikke 300W poweret til Qtec for dårlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...