AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Sykt lei situasjon. Har blitt kjent med en utrolig skjønn gutt hvor det viste seg at han bare er 16. Jeg liker han fortsatt, men vet ikke om han vil avvise meg på grunn av alderen min? Jeg er ikke gammel, men i forhold til han så kanskje ja... Så ville du som gutt på 16 avvist ei eldre jente? Hvor går grensen for deg? Anonymous poster hash: 9da1b...c97 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Så ville du som gutt på 16 avvist ei eldre jente? Hell no. Hvor gammel er du? Endret 13. desember 2018 av Uderzo 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Gutter i den alderen har ingen grense. De puler alt med puls som er villig (og noen ganger uvillig). Du skriver ingenting om din egen alder. Hvis du er betydelig eldre så regner jeg med at du er klar over at det vil være en helt ny person når han er sytten, en ny når han er atten, enda en ny når han er 20 osv inntil det mer eller mindre stagnerer mot 30. Unge, umodne mennesker vet ikke hva de selv vil og de lever i nuet. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Hvis du er over 20, så avhenger det av om du er pedofil eller ikke. Anonymous poster hash: 676d1...ce5 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 13. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2018 Hvis du er over 20, så avhenger det av om du er pedofil eller ikke. Anonymous poster hash: 676d1...ce5 Tror du må lese deg opp på hva pedofili er. 19 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Så ville du som gutt på 16 avvist ei eldre jente? Anonymous poster hash: 9da1b...c97 er du 35 eller 20? 6 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Hva er en eldre jente? Trodde grensen gikk på 18 år, eventuelt 20 år. Etter det er du kvinne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Hvis du bare vil ha pikk så kjør på. Ellers er det bare å drite i. Du er ganske ekkel og rar, alle lurer på hva som er galt med deg for at du tiltrekkes av 16år gamle gutter, det at du ikke nevner alderen din er litt.. bekymringsverdig. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Jeg er i tidlig tjue-årene. Ts Anonymous poster hash: 9da1b...c97 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Hell no. Hvor gammel er du? Du ville ikke avvist meg? Ts Anonymous poster hash: 9da1b...c97 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Så hva er det du vil med denne unge mannen som nettopp har fått "sengelappen"? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Så hva er det du vil med denne unge mannen som nettopp har fått "sengelappen"? Dette er et vanskelig spørsmål, først og fremst vil jeg gjerne vite hva en gutt på 16 tenker om ei eldre jente. Ts Anonymous poster hash: 9da1b...c97 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Han tenker erfaren sengepartner mest sannsynlig, som sagt; hvis du vil ha kun pikk så har du teknisk sett lov til det, men å planlegge noe mer enn det med en unge når du begynner å bli godt voksen blir å sette deg selv i en situasjon hvor du er garantert å bli såret ved ett senere punkt. Ganske creepy hele greia. 7 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Dette er et vanskelig spørsmål, først og fremst vil jeg gjerne vite hva en gutt på 16 tenker om ei eldre jente. Ts Anonymous poster hash: 9da1b...c97 Ville egentlig vært mer bekymret som foreldre enn om jeg hadde vært gutten selv. 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Dette er et vanskelig spørsmål, først og fremst vil jeg gjerne vite hva en gutt på 16 tenker om ei eldre jente. Ts Anonymous poster hash: 9da1b...c97 De fleste tenker nok "HELL YEAH!"... 6 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 For å si det slikt. "Tidlig i 20årene" er absolutt ikke for gammelt for en dreng på 16. Har du utseendet med deg kunne du vært 40, og han hadde fortsatt tatt deg med inn i smia for en runde. Men så kommer vi til modenhet.. Der vil jeg jo si at det normalt sett ikke er en match. 2 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Hva vil ei tidlig i 20 årene med en gutt på 16? Endret 8. januar 2019 av Overmoden 3.0 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Æsj, dette minner meg om "på bygda" når jenter i 14-15 års alderen ble kjærester med 20-25 åringer fra byen som kom kjørende med bil hver helg. 7 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Det er ingen grunn til at det ikke kan fungere. Dere må snakke sammen og finne ut av hvem dere er og hva dere vil. Ikke bare la følelsene regjere, la logikken bestemme litt også. 50/50 er en fin leveregel. 16 år, da driver kroppen fremdeles og vokser, hormoner som slår inn, det gjelder psykologisk også. Man har ikke vent seg til "livets rytme" så veldig enda. Men likevel, man har vel noen visse tanker om hvordan livet er og hva som forventes i fremtiden, om man har hatt en temmelig normal familie og oppvekstkrets (sett ut fra samfunnets målestokk). Tidlig 20-årene mener jeg også er litt tidlig, men jeg liker også å tenke at ingenting er umulig. Hvis dere prøver å bygge det her på ekte kjærlighet, så kan det absolutt fungere. Men det er viktig at dere prøver å bli litt kjent med hverandre først da. Kanskje dere finner ut om ett år at dere er ekstremt forskjellige, det blir krangling og herjing. Så lenge man prøver å unngå de største fallgruvene, så tenker jeg det er helt ok å prøve. Du vil i hvert fall ikke gå livet ut og angre på at du ikke prøvde. Hvis jeg bare skal slenge ut noe som er litt nært min personlige tro, så er det å sjekke om deres astrologiske energier stemmer halvveis overens. Dette kan du bare forkaste om du vil eller ikke, jeg har bare sett så mye eksempler på det her i livet, så føler bare å slenge det ut. Ett siste poeng er at 16 og 21 nå, om 5 år er det 21 og 26, ikke så stor forskjell lenger. Det er bare litt tidlig i livet for han enda, men det blir ikke det om 5-10 år. Dere skal leve i 50-70 år, så det er egentlig ikke så big deal det her da. Men det er klart, beveger man seg ned mot 15-12 års alder, da er det litt ungt tenker jeg. 16, da begynner man såvidt å "våkne opp" litt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg kan ikke si et bestemt tall, men da jeg var 16, skulle du nok vært veldig mye eldre før du ble uaktuell på grunn av det. Som 16-årige gutter flest, var jeg ikke en posisjon der jeg kunne avvise så mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå