Gå til innhold

Oppgradering Firmware, Creative Zen Xtra

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har kjøpt meg en Creative Zen Xtra, og tenkte å oppgradere firmware på denne (har ikke oppdaget noe galt med firmwaren som brukes, men alikevel....). I allefall, på min Creative står det at firmware versjon er 1.0.4.0, mens det hos Nomadworld (http://www.nomadworld.com/downloads/firmware/wma-zen_xtra.asp) står det at siste versjon er 1.02.01..... Syntes ikke det henger helt sammen, beskrivelsen av disse firmwarene.....men, det må jo neste være slik at den som finnes på nettet er nyere enn den som ble levert med spilleren min, selv om den er helt ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for svarene!

Tok en titt på websidene til Creative...virker som om det er flere som ikke skjønner noe særlig om disse firmwarene. Blandt annet var det et par stykker som kjøpte Zen Xtra tidligere i år (juli), med firmware 1.11.01. Virker ikke som om det er noe logikk i dette i det hele tatt.....har forsøkt å sende spørsmål om dette til Creative's support, men har ikke fått svar ennå. Det tar vel et par dager, minst.....? :roll:

Lenke til kommentar

Bare for å opplyse andre som evt. har denne spilleren; fikk tilbakemelding fra Creative her om dagen, og de sier at versjonen jeg har er den aller nyeste, så det er ingen vits å oppgradere firmware ennå. Merkelig da, at den heter noe annet på websidene....men, uansett - siste versjon er visstnok 1.0.4.0. God Jul alle sammen! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...