Harald Brombach (digi.no) Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Her er siste nytt fra Vivaldi og Opera.Vil du ha bedre fanehåndtering eller kryptolommebok og Web 3-støtte i nettleseren? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Men det er fremdeles bare skrot bygget på Chromium Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Men det er fremdeles bare skrot bygget på Chromium Skrot? Synes Vivaldi har funka tipp topp i flere år, jeg. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Skrot? Synes Vivaldi har funka tipp topp i flere år, jeg. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Smaken er som baken. Absolutt. Lyst til å fortelle hvorfor det er skrot og hva du bruker i steden? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Opera var ålreit med Presto, men etter de byttet til Chromium så er det jo egentlig bare Chrome, med et mye dårligere "skin". Vivaldi er Jon sin våte drøm om å fremdeles være relevant, etter at han ble kastet ut av Opera. Det er ingenting annet enn Opera for ... Jon, og det er også egentlig det samme som Chrome, med et mye dårligere brukergrensesnitt. Dersom jeg skal utvikle noe, så har både Chrome og Firefox egne utgaver for utviklere som fungerer langt bedre til dette enn Vivaldi. Dersom jeg kun skal surfe på nettet, så funker Chrome langt bedre enn Opera eller Vivaldi.Det er artig med norske nettlesere, men på det nåværende tidspunktet klamrer de seg fast i halmstrå, men de raker i det minste inn en del kroner til eierne i form av å videresende søk til Google. Endret 13. desember 2018 av adeneo Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Jeg kom fra "gamle" Opera selv, og liker derfor måten faner håndteres på i Vivaldi, så dette funker best til surfing for meg. Skjønner at det kan dukke opp andre krav når man driver med utvikling, men å kalle Vivaldi for "bare skrot" høres ut som en overdrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå