Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Irrelevant og off-topic. Har du fortsatt ikke forstått at vi ikke snakker om nattarbeide? Skiftarbeid innbefatter også kveldsarbeid. Les linken. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Skiftarbeid innbefatter også kveldsarbeid. Les linken. Jeg leste en del av det og det refererte spesifikt til nattabeide, så les det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Jeg leste en del av det og det refererte spesifikt til nattabeide, så les det selv. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg mer. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg mer. Det trenger du ikke bekymre deg for da det er ikke jeg som trenger hjelp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Er du ikke hjemme så leverer de til nærmeste utleveringssted, eller du avtaler utlevering på et tidspunkt som passer deg Kan også sende pakken til arbeidsplassen, om du absolutt må ha den levert i hånden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå