Treblad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 http://home.no.net/trn100/agoodplacetostay1.8.zip :-) Dette er en gratis plugin, så jeg håper jeg ikke får problemer ved å legge den ut... Takk, ja! Men hvor skal du legge filene? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Pakk ut filen og les.... "To install, extract the Zip to your Morrowind DATA directory. The files will unzip to their proper locations. Upon startup of Morrowind, in the main menu, select Data Files and check the Balmora, A good place to stay, Near Temple, (-3,-2) Ver. 1.0.esp so the mod will load. Good luck" Lykke til! :-) Edit: Feil i manualen, filene skal selvsagt til DATA katalogen... Endret 16. januar 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har fiksa modden og alle filene ligger der de skal være. Men jeg får jo ikke aktivert den! Jeg ser den heller ikke i "data files" i Morrowind Launcher. Hva skal jeg gjøre for å aktivere? Hvor i Balmora ligger egentlig denne hulen? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du må også aktivere moden før oppstart av spillet. Når du går ut av hovedporten til tempelet ligger hulen rett til høyre før du kommer til det første huset på høyre side... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Fant problemet nå! Funka ikke å bare ekstrakte filene til mappa "Morrowind". Jeg måtte også flytte de manuelt til de rette mappene. Flott mod, stilig hule! Endret 10. januar 2004 av Skyttt Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Bra det løste seg! Er så lenge siden jeg innstallerte/spilte at jeg hadde glemt den biten :-) Teleportfunksjonen er jo genial for å komme seg raskt rundt omkring. Inne i lab'en står det en pokal eller lignende. Ta med deg denne, så kan du bare "bruke" den for å komme "hjem" igjen uansett hvor du befinner deg. For å reise ut, klikker du bare på en av dødningskallene som står rundt omkring og velger hvor du vil... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fant problemet nå! Funka ikke å bare ekstrakte filene til mappa "Morrowind". Jeg måtte også flytte de manuelt til de rette mappene. Flott mod, stilig hule! Hva med noen screen shots fra "hulen" ?! Om du ikke har noe sted å legge ut bildene kan du maile dem til meg eller noen av de andre over her som har tilbudt seg å legge dem ut... Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Heisan folkens. har aldri vert en tilhenger av noe inn denne sjangeren, innstalerte morrowind ca.20.00 nå r kolokka 05.34 dagen etter, ,dette r min første pause . er nå som lvl2. knight.Nord. lurer derfor på hvor hva jeg må jøre for og få tak i et "!!!BRA!!!" våpen\armour , så raskt som mulig gjerne med extra magiske effekter. digger dette spillet, bare litt synd at man ikke får tid til annet beste våpen\armour. hvor finner j det? takker for svar MvH Nyforesket(morrowind) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Velkommen i genren :-) Kan dessverre ikke hjelpe deg med å bli supermann med en gang, men noen timer til og det løser seg :-) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Meld deg inn i Fighters Guild og gjør mange oppdrag. Etterhvert får man meget bra våpen av de folkene/uhyrene man skal slakte. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Heisan folkens. har aldri vert en tilhenger av noe inn denne sjangeren, innstalerte morrowind ca.20.00 nå r kolokka 05.34 dagen etter, ,dette r min første pause . er nå som lvl2. knight.Nord. lurer derfor på hvor hva jeg må jøre for og få tak i et "!!!BRA!!!" våpen\armour , så raskt som mulig gjerne med extra magiske effekter. digger dette spillet, bare litt synd at man ikke får tid til annet beste våpen\armour. hvor finner j det? takker for svar MvH Nyforesket(morrowind) Velkommen, velkommen. Jeg fant Sword of White Woe relativt tidlig i spillet, og det har vært en god følgesvenn for meg. Den er verdt 17 000, og du finner den på toppen av et klesskap i et av tårnene i Balmora. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fikk meg morrowind igår og det er kjempekult! Skal se etter Sword of white foe etterpå. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 www.elderscrolls.com Det er to ting ethvert bra morrowindhus må ha, En pen samling candles og en pen samling plates og bowls Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det noe vits i å vekke en så gammel tråd til live, den er veldig gammel, og vi har nok MW tråder fra før... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jaja,men det er jo morsomt å se bilder fra husene til andre folk da(har akkurat bidratt til å skape liv i denne topic'en) Endret 19. januar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Her er noen screen shots fra huset mitt: Lab'en: Våpenlageret: Show-rommet (Ikke så mye å se enda, nettopp startet et nytt spill!) : Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ok, nå er det jo allerede liv i tråden, så... Kult hus TRN, Mod eller fått av quest? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er nok en mod :-) A Good Place To Stay... Har en link lenger oppe... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten et lite tips til de som vil begynne å spille/teste Morrowind... Er klar over at det finnes en ny samle-utgave der ute, men jeg kjøpte Morrowind for mer enn et år siden... Så ble den ene skiva ødelagt av riper og jeg har ikke spilt det på lenge... Dro derfor ut i forrige uke for å skaffe meg nye skiver, og fant til min glede orginalspillet i skrotekassa til Free Record Shop på Stovner til 149,- :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå