Treblad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 For å få et eget hus i Morrowind uten å måtte stresse med å jobbe seg "oppover" i et av The Great Houses, er det ikke like godt å bare gå inn i et hus, drepe alle der, og ta huset? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 takk for infoen. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 tror foresten Dragon Bone Cuirass er den beste armoren i spillet.. men vet ikke hvor den ligger Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 @Treblad jo.. men jeg liker ikke å DREPE folk som ikke har gjort meg noe spesielt i juletider så vist du finner et tomt hus er det enda bedre, men for all del, drep i vei.. bare ikke drep noen viktige , og save før du dreper, i tilfelle de er viktige for historien i Quester Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 @Treblad jo.. men jeg liker ikke å DREPE folk som ikke har gjort meg noe spesielt i juletider så vist du finner et tomt hus er det enda bedre, men for all del, drep i vei.. bare ikke drep noen viktige , og save før du dreper, i tilfelle de er viktige for historien i Quester Hehe, men er det ikke slik at hvis personen du dreper er viktig i noen quest senere i spillet, kommer det opp en melding? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 bare vist den er viktig for hovedquestet (nevarine greiene) vist du dreper en i et Thieves guild quest langt uti historien får du ingen melding men det sier seg litt selv hvem som betyr noe... du får ikke problem med fighters guild questene vist du dreper en boms i en av fiskehyttene i Hla Oad for eksempel så drep folk som ikke har samme sosiale status som deg selv Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bruker noen hus her og der jeg. Orcen min har hus 3 hus i Solstheim(Skaal byen,Raven Rock og det derre mead stedet), Ett i Mournhold(huset tell han derre trollmannen) som han leiesoldaten passer på den, har også et hus i balmora som jeg kjøpte med ein mod for 80 000. Men det huset jeg liker/er mest pønta er nok Redoran manor man får når man er archmagister for Redoran, har fylt opp hele stedet med gull og dyre våpen. Har ikke brydd meg så mye med belysning da.. har nok som det er, skal fåtaki noen screenshots om ein litta stund. Og om den derre Lord Mail... den har 333 armor med 100 i heavy, for de som lurte på det. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har slått meg ned i Mournhold: Velas Manor "Stua" Dwemer samling Glass samling Ebony samling Bokhylle med sjeldne bøker Hylle med diverse krimskrams; Lord's Mail, Dragonbone Cuirass, Radagulf's Gauntlets etc. etc. Mer krimskrams, inkludert noen brukbare hjelmer og armor "Arbeidsplassen" Gjestesenger Soverommet: Soulgemsamlingen Soverommet: Seng og skap/kiste med diverse armor Soverommet: Hylle med diverse våpen og armor Soverommet: Drikkevarer og diverse daedriske saker "Stua" 2 Meg utenfor huset en tidlig vårdag Ble litt mye dette her. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg ttot jeg har 5 hus. 2 i Vivec, et i Balmora, en hytte rett utenfor Balmora og en jeg ikke husker hvor er. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kvakko, oi, pen kåk! Likte sakene du hadde! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 samme bue som min Nordic Rogue (Nord som Marksman.. ble lei av de vanlige kombinasjonene) , tror det ivertfall.. er det ikke den du finner i tower of Dawn i Ghostgate? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kvakko, oi, pen kåk! Likte sakene du hadde! Ja, jeg liker å samle på ting og tang. Alt fra våpen til sjeldne bøker. Blir liksom litt mer interessant enn å bare selge det man ikke trenger. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 men jeg bruker ingenting jeg har i huset mitt.. så huset mitt er bare til pynt.. 0 nytteverdi.. synst morrowind burde gjort noe som gjorde det å eie et hus litt mer interaktivt en å legge fra seg ting der, trenger forsåvidt ikke hus heller.. mange som bare fyller gatene i en by med ting Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 samme bue som min Nordic Rogue (Nord som Marksman.. ble lei av de vanlige kombinasjonene) , tror det ivertfall.. er det ikke den du finner i tower of Dawn i Ghostgate? Husker ikke om det var Tower of Dusk eller Tower of Dawn, men joda vi snakker nok om samme bue. Auriel's Bow tror jeg den heter. Samme egenskaper som en Daedric Longbow, bare lettere. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 thats my bow Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 takler den kansje mer enchantments en en daedric bow ? daedric er foresten kulere på en Assassin char med mørk armor/klær er ikke like skummelt med en bue som ser litt rosa ut Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 takler den kansje mer enchantments en en daedric bow ?daedric er foresten kulere på en Assassin char med mørk armor/klær er ikke like skummelt med en bue som ser litt rosa ut Har faktisk ikke prøvd å enchante noen av dem, så jeg vet ikke. Prøver å være litt tilbakeholden når det gjelder enchanting i og med at det har en tendens til å gjøre spillet alt for enkelt. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 enig.. men jeg snakker om praktiske enchanter.. ikke feige eksempel på praktiske enchanter er for eksempel calm humanoid og sånne ting. men det og kan jo være feigt, vist du går inn for det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fy "fela", Kvakko! Pent hus med en enda penere samling. Hvilken level er du? Hvor får du tak i alt det du har i villaen din? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 nice hus kvakko!!! Vet noen om det finnes et offisielt Morrowind forum?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå