Horge Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har en maskin som trenger en større m.2 SSD, og håper å ungå full reinstallasjon. Hovedkortet har bare ett m.2-spor, så jeg kommer til å trenge en pcie til m.2-adapter, og programvare for å gjennomføre kloningen. Noen som har gjort dette kunststykket, og som kan anbefale en m.2-adapter og/eller programvare for kloning? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har du ikke en annen, vanlig disk du kan klone til? Så klone tilbake til den nye disken etterpå? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hvis du vil gjøre det i en omgang trenger du enten et PCIe kort eller en USB-dings.Kan jo være greit med PCIe hvis du ønsker å bruke minnet enkelt etterpå og kjekt med USB hvis du vil ha noe portabelt.En del som skryter av Macrium for kloning hvis du ikke får software av produsenten som laget SSDen. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Har du ikke en annen, vanlig disk du kan klone til? Jo, skal vel alltids greie å rote frem en disk. Samtidig ser jeg for meg at dette ikke blir siste gang jeg kommer til å utføre en slik operasjon, så jeg kan gjerne ofre noen hundrelapper på et adapter først som sist - heller det enn å alltid måtte gjøre dette i to etapper. =) Lenke til kommentar
Horge Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 En del som skryter av Macrium for kloning hvis du ikke får software av produsenten som laget SSDen. Takk for tips! Ser jo til og med ut til å være en gratisversjon som takler kloning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå