torbjornhb Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hei . Føler meg nesten litt kresen her, men jeg fristes av å reise sydover noen uker i vinter. Jeg er så priviligert at jeg kan ta med meg jobben hvor som helst, men like avhengig som jeg er av internettdekning, så trenger jeg fjell og hav i umiddelbar nærhet. Jeg er en av de kjipe fyrene som aldri fester, drikker eller er ute på byen, og som tilbringer tiden til trening og jobb. Jeg ønsker å finne et lite og rolig sted der det er mulig å nå både fjell og hav «rett fra døren». Om det finnes noe på sørkysten av Spania så er det perfekt ettersom det ikke er så langt unna og det er gode transportmuligheter. Om noen har andre forslag så tar jeg gladelig imot Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Det er jo nesten bare å ramse opp nesten enhver småby i sørspania, men vil foreslå Nerja. Ikke undervurder leiebil, det er overraskende billig i Spania og gjør at du kan komme deg mye enklere rundt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Inn i landet fra Malaga kan du jo prøve deg på Caminho del Rey. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Takker for svar begge to ?. Holdt akkurat på å undersøke Nerja og kysten sørover. I utgangspunktet kunne jeg tenkt meg et enda mindre sted enn dette. Camino del Rey har jeg hørt mye fint om. Frister! Jeg må forsøke å leve litt hverdagslig og vil gjerne at det er full natur utenfor døren slik at jeg kan springe rett ut og tilbake til jobb igjen. Men man må kanskje litt inn i landet for å nå fjellene... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Om ikke solkysten er et must er det jo øyer med hakket bedre klima. La Palma fx hvor det er lite turisme og mye natur og terreng. Madeira og Azorene er også alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå