Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod i sæd etter betennelse i testikkel.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

I forrige uke dro jeg innom legevakten med akutt vondt i venstre testikkel. De tok ultralyd, og konkluderte med at det sannsynlig kom av en betennelse i testikkelen, og ble sendt hjem med antibiotika. Dagen etter dro jeg tilbake etter å ha oppdaget blod i urinen. Fikk da vite at dette ofte kunne oppstå.

Etter 5 dager med antibiotika har hevelsen og smertene i testikkelen forsvunnet. Det er heller ikke antydning til blod i urinen, men jeg oppdaget i dag at jeg fortsatt har blod i sæden.

Noen som har hatt noe lignende? Tenker jeg venter til over helgen før jeg eventuelt oppsøker lege på nytt.

Anonymous poster hash: 1b38f...85b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forrige uke dro jeg innom legevakten med akutt vondt i venstre testikkel. De tok ultralyd, og konkluderte med at det sannsynlig kom av en betennelse i testikkelen, og ble sendt hjem med antibiotika. Dagen etter dro jeg tilbake etter å ha oppdaget blod i urinen. Fikk da vite at dette ofte kunne oppstå.

Etter 5 dager med antibiotika har hevelsen og smertene i testikkelen forsvunnet. Det er heller ikke antydning til blod i urinen, men jeg oppdaget i dag at jeg fortsatt har blod i sæden.

Noen som har hatt noe lignende? Tenker jeg venter til over helgen før jeg eventuelt oppsøker lege på nytt.

Anonymous poster hash: 1b38f...85b

Ville ikke ventet til over helgen. Ta kontakt med helsepersonell i morgen tidlig og be de ta den vurderingen.

Anonymous poster hash: 802ae...6fa

Lenke til kommentar

Ville ikke ventet til over helgen. Ta kontakt med helsepersonell i morgen tidlig og be de ta den vurderingen.

Anonymous poster hash: 802ae...6fa

I morgen? han kan ringe legevakta nå å spørre, så kommer de med en anbefaling om det skal vente eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...