AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 I forrige uke dro jeg innom legevakten med akutt vondt i venstre testikkel. De tok ultralyd, og konkluderte med at det sannsynlig kom av en betennelse i testikkelen, og ble sendt hjem med antibiotika. Dagen etter dro jeg tilbake etter å ha oppdaget blod i urinen. Fikk da vite at dette ofte kunne oppstå. Etter 5 dager med antibiotika har hevelsen og smertene i testikkelen forsvunnet. Det er heller ikke antydning til blod i urinen, men jeg oppdaget i dag at jeg fortsatt har blod i sæden. Noen som har hatt noe lignende? Tenker jeg venter til over helgen før jeg eventuelt oppsøker lege på nytt. Anonymous poster hash: 1b38f...85b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 I forrige uke dro jeg innom legevakten med akutt vondt i venstre testikkel. De tok ultralyd, og konkluderte med at det sannsynlig kom av en betennelse i testikkelen, og ble sendt hjem med antibiotika. Dagen etter dro jeg tilbake etter å ha oppdaget blod i urinen. Fikk da vite at dette ofte kunne oppstå. Etter 5 dager med antibiotika har hevelsen og smertene i testikkelen forsvunnet. Det er heller ikke antydning til blod i urinen, men jeg oppdaget i dag at jeg fortsatt har blod i sæden. Noen som har hatt noe lignende? Tenker jeg venter til over helgen før jeg eventuelt oppsøker lege på nytt. Anonymous poster hash: 1b38f...85b Ville ikke ventet til over helgen. Ta kontakt med helsepersonell i morgen tidlig og be de ta den vurderingen. Anonymous poster hash: 802ae...6fa Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Ville ikke ventet til over helgen. Ta kontakt med helsepersonell i morgen tidlig og be de ta den vurderingen. Anonymous poster hash: 802ae...6fa I morgen? han kan ringe legevakta nå å spørre, så kommer de med en anbefaling om det skal vente eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå