Simen1 Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Kan ta av noe av effekttoppene ja, men dette batteriet blir vel ikke allverdens stort, skal vi si rundt 5 kwh? Tar nok sin tid å spare inn igjen vil jeg tro. Hvis kapasiteten er liten så vil det nok også reflekteres i lav pris. Håper på egne vegne at det kommer en modell som passer for belysning, radio, nettbrett etc i telt, camping og fritidsbåter, uten å måtte dra på et aggregat. Håper også på en slik liten modell på vegne av håndtverkere som ofte arbeider på steder det er upraktisk å med skjøteledninger, aggregater osv. Oppe på tak, i lysmaster, gruveganger, i bygg med dårlig eller fraværende byggestrøm osv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Hvorfor 10V under standard 230V? Beklager, jeg kunne ikke dy meg flisespikkinga. Skjønner ikke hvorfor enkelte tror 220V er standarden. Jeg har hatt 220V i uttaket alle fire fylkene jeg har bodd i her i landet. Endret 19. desember 2018 av Rudde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå