KanKhan Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hei, har en bruker som skal ha fikset en feil hvor maskinen hans mens den er i docking, går i dvale etter 2 minutter. Det gjelder brukeren sin X260 og min X280.. Det er ingen andre slm klager på dette. Og alle skal ha samme GPOer. Jeg har W10 1809 og brukeren 1803. Alle drivere og firmware på docking er oppdatert. PCene står til høy ytelse. Noen som har en kjapp løsning på dette? Har absolutt ikke tid selv til å feilsøke det til i morgen tidlig. Som brukeren skal ha det fikset til. grunnet andre ting som er kritiske jeg sitter med akkurat nå ? setter pris på tips pm noen jar vært borti dette før. Strømstyringsinnstillinger er sjekket. 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har Lenovo et eget "optimiseringsprogram"? Har vært plaget med dette på noen Fujitsu Esprimo. Ikke dvale, men slo av skjerm og låste maskin. Avinstallerte programmet, og gikk inn via kontrollpanel-strøm og valgte å sette tilbake til standardinstilling. Det kom tilbake etter en stund siden Fujitsu sitt oppdateringsprogram var satt til å oppdatere automatisk, så måtte slå av det også. Etter det roet det seg. Lenke til kommentar
KanKhan Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Har Lenovo et eget "optimiseringsprogram"? Har vært plaget med dette på noen Fujitsu Esprimo. Ikke dvale, men slo av skjerm og låste maskin. Avinstallerte programmet, og gikk inn via kontrollpanel-strøm og valgte å sette tilbake til standardinstilling. Det kom tilbake etter en stund siden Fujitsu sitt oppdateringsprogram var satt til å oppdatere automatisk, så måtte slå av det også. Etter det roet det seg. Du er kanskje inne på noe her.. Begge maskinene ble tanket med image, og deretter system update av lenovo. Skal gå igjennom lenovo driver installasjoner og se om det er noe med strøm eller vifte eller batteri eller lignende. Men er kun system update av software iallefall. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg regner med du har testet maskinen med en annen docking(som brukes sammen med en maskin som oppfører seg normalt), bare for å eliminere feil på selve dockingen. Lenke til kommentar
KanKhan Skrevet 17. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2019 Ja, det løste seg med Januar(?) update tror jeg. Sjekka oppdateringer ukentlig på begge maskiner. Og ga seg etter Januar update Windows update. Etter å ha endret tilbake div. Registry endringer og annet er det fremdeles ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå