Skiller1791 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Sleit litt med å finne et sted å legge ut dette innlegget, men posten er vel en form for medie så tenkte bare legge det ut her. Jeg kjøpte noe på finn.no til et par hundre kroner. Det er ikke så stort, så det ble sendt som vanlig brev i en vanlig konvolutt. Det har nå gått 2 uker (den ble postet den 28.11) og jeg lurte egentlig bare på om når jeg burde begynne å bli urolig for at det ikke vil dukke opp i postkassa mi. Hva er vanlig tid for posten å bruke? Jeg bor noen minutter utenfor Kristiansand og den ble sendt fra Asker, så tenker ikke det vil ta lenger tid pga hvor jeg bor. Vet at Juletiden begynner nå, så er klar over at det kan ta litt ekstra tid, men bare syntes at usikkerheten om det kommer og ventingen er kjedelig. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 2 dager er vel hva jeg normalt er vant til. Eneste gangen jeg ventet på en brevsending som tok flere uker var en gang det hadde skjedd et uhell hos posten. Fikk brevet revet og pakket i plast med brev fra postmesteren. "Beklager, brevet hang seg fast i sorteringsmaskinen" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Tok henholdsvis fire og fem vrkedager for to brev jeg fikk denne og forrige uke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 To dagar i dei aller fleste tilfelle, ref: https://www.posten.no/sende/frimerker-og-porto/post-med-to-dagers-leveringstid Etter to veker er den enten aldri sendt eller forsvunne på veien. Lenke til kommentar
Skiller1791 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 To dagar i dei aller fleste tilfelle, ref: https://www.posten.no/sende/frimerker-og-porto/post-med-to-dagers-leveringstid Etter to veker er den enten aldri sendt eller forsvunne på veien. Hvis den er forsvunnet, er det noe som kan gjøres da? Kan jeg forvente at posten skal erstatte det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hvis den er forsvunnet, er det noe som kan gjøres da? Kan jeg forvente at posten skal erstatte det? Siden dere ikke ønsket "forsikring" på pakken, så blir ikke verdien erstattet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå