ProphetSe7en Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 Hvis du går for mi a2 anbefaler jeg https://www.spigen.com/collections/others/products/xiaomi-mi-a2-6x-case-rugged-armor Er dette samme? https://www.mytrendyphone.no/shop/spigen-rugged-armor-xiaomi-mi-a2-tpu-deksel-235600p.html Anbefaling til en skjermbeskytter som passer sammen med denne? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 SE er super på størrelse, men 16 GB som en får på den til 2000 er altfor lite Synes æ så den hos OneCall 32gb for 1990kr elns , el er d for lite å? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Kun at a1 er 500,- kr billigere og har hodetelefon utgang ?. Da velget man heller a2 lite som har det samme.. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Er dette samme? https://www.mytrendyphone.no/shop/spigen-rugged-armor-xiaomi-mi-a2-tpu-deksel-235600p.html Anbefaling til en skjermbeskytter som passer sammen med denne? Ja Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 Da blir det kjøp i løpet av dagen. Tusen takk for all hjelpen dere har kommet med. Lander nok på en Pixel eller en Mi A2 tenker jeg, bare argumentere med meg selv om hvilken av de jeg velger først. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Da blir det kjøp i løpet av dagen. Tusen takk for all hjelpen dere har kommet med. Lander nok på en Pixel eller en Mi A2 tenker jeg, bare argumentere med meg selv om hvilken av de jeg velger først. Pixel 1? Husk at den har fått sin siste oppdatering, og har en eldre prosessor som bruker mye batteri. Ellers god telefon. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 Pixel 1? Husk at den har fått sin siste oppdatering, og har en eldre prosessor som bruker mye batteri. Ellers god telefon. Godt poeng. Spørs om det ikke blir en Mi A2 på ham da. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Bra valg. Med ett spigen deksel på så blir det der meget bra ? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2018 Mangler bare en skjermbeskytter da som passer med dekselet Noe spesielt en må tenke på ved bestilling av denne telefonen? Den er kompatibel med det en trenger av norske sendere osv? Mener å ha lest noe om dette tidligere på telefoner fra dette merket. Trygt å handle den fra Multicom? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Mangler bare en skjermbeskytter da som passer med dekselet Noe spesielt en må tenke på ved bestilling av denne telefonen? Den er kompatibel med det en trenger av norske sendere osv? Mener å ha lest noe om dette tidligere på telefoner fra dette merket. Trygt å handle den fra Multicom? Den funker nok bra på alle norske frekvenser ja. Faren min har en A1 og moren min en A2 Lite og dem har begge topp dekning så tviler på at A2 er noe dårligere der heller. Multicom er trygg ja. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Tenker at norske butikker er trygge ja. Kjøper en fra utlandet må en passe på selv at det er global versjon, men man går da gjerne glipp av "Approved for Nordic Operators" stempelet og tilhørende oppdateringer. Endret 15. desember 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Switters Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Gå for den blå hvis de har, ser ut som en nydelig farge til den, litt utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå