AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hei allesammen ? Har vært mye plaget av endometriose symptomer i det siste(har diagnose) å jeg tenkte at det var derfor jeg har følt meg oppblåst og forstoppet i det siste, men nå tror jeg kanskje det kan ha andre årsaker. De to siste gangene har avføringen min vert nesten hvit, men i motsettning til hva jeg leser om hvit avføring, som er at den er løs og flyter og har noe med galle og lever å gjøre, så er avføringen min veeldig hard og har nokk vært der lenge. Har de siste ukene hatt avføring en gang i uka? Noen som vet hva dette kan være? Skal prøve avføringsmiddel i morgen siden ingen ting annet hjelper. Å forblir avføringen min hvit så er det klart jeg må dra til legen.. Takker for alle svar på dette kleine spørsmålet. Anonymous poster hash: 41fc0...f48 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Et legebesøk i dette tilfellet er ingenting du bør utsette. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Du må nok kanskje på et batteri av tester for å finne årsaken. Det kan f.eks være problemer med tilførsel av galle fra leveren til tarmen (f.eks gallestein som er veldig vanlig). Har hatt samme symptomet selv en dag, men det gikk over like raskt som det kom så det ble ikke noe mer styr med det. Enig med Countryman om å ta dette med lege snarest hvis fargen vedvarer. Det er ikke normalt med hvit avføring over tid. Det å bli avhengig av avføringsmiddel er ikke bra for deg i lengden. Finn helst ut av årsaken og fiks det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå