Arodem Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Prosjektet heter Sigil.John Romero lager en ny utvidelse til det første Doom-spillet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Kan ikke si jeg akkurat hoppet i taket av dette... Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Kan ikke si jeg akkurat hoppet i taket av dette... Nei er ingenting å hoppe over i taket av desverre. Tragisk hele greia, Overpriset Mod Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Dritkult! Mer morro i brutal DOOM ?? 3 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Kan ikke si jeg akkurat hoppet i taket av dette... Nei er ingenting å hoppe over i taket av desverre. Tragisk hele greia, Overpriset Mod Overpriset mod?? Les da mann! Det er gratis! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Rimelig fett dette da! Spennende å se om Romero fortsatt duger som designer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Dritkult! Mer morro i brutal DOOM Jepp brutal DOOM er bedre enn 90% av dagens FPS. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Dritkult! Mer morro i brutal DOOM ?? 1996 ringte.... Mer brutal moro kan du få med å laste ned de 4341414 hjemmelagde brettene som finnes fra før... Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Kan ikke si jeg akkurat hoppet i taket av dette... Nei er ingenting å hoppe over i taket av desverre. Tragisk hele greia, Overpriset Mod Overpriset mod?? Les da mann! Det er gratis! Med overpriset mente jeg samleutgaven... Som er laget for at slike som deg skal betale penger for leketøy utenom selve spillet... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Rimelig fett dette da! Spennende å se om Romero fortsatt duger som designer. Daikatana. Nok sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå