Odd R. Valmot Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Telia åpner 5G-testnett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har vanskelig for å se noen tjenester jeg har på min mobil som krever høyere hastighet enn 3G. 1 Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!! Burde kanskje da klage til de Svenske operatørene... 1 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!! Hva slags telefon, og hvilken teleoperatør ? Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Burde kanskje da klage til de Svenske operatørene... Ehhh......Nå snakker jeg om E18 på Norsk side av grensa............ Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hva slags telefon, og hvilken teleoperatør ? Har Telia, og en Cat S41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå