Stig_W Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 UBISOFT med bla splinter cell rainbow six serien og prince of persia UBI har ikke laget disse spillene, kun gitt dem ut.... Personlig liker jeg best Square Enix, Konami og Capcom... Og in-house produkter fra Nintendo.... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skyggen på Rainbow Six 3 er kornete Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Glemmer folk Epic og den berømte Unreal-motoren deres eller? (eller er det Digital Extremes som har lager den?) Endret 22. desember 2003 av Magus Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Lionhead Studios har jo bra grafikk. Men vi får se om Big Blue Box sitt Fable slår Lionhead sitt Black and White 2. Hva tror dere? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har dere glemt Sierra ? Sierra har jo den mest geniale Spill motoren spør du meg Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Rockstar? Jeg liker ikke rockstar, synes spillene deres blir for "tegneserie" aktig. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ubisoft og tecmo er dritbra!!!! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg syns de spillene som er lagd i MS Paint er best jeg Neida. 1. Tecmo/Team Ninja (DOA3) 2. Ubi Soft (Splinter Cell) 3. Codemasters (CMR4 = Sinnsykt) 4. Lionhead 5. Big Blue Box Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ubisoft har også helt utrolig grafikk. Sjekk lys/skyggeeffektene på Splinter og Rainbow!! DET er KUNST. ja nå er vel begge spilla laget ved bruk av nyeste unreal motoren. og UBI lager svært få spill de har andre selskap under seg til det, de bare utgir dem. UBI kan lett sammenlignes med f.eks Gyldendahl, they just sell the shit. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 UBI kan lett sammenlignes med f.eks Gyldendahl, they just sell the shit. Meget godt poeng du kommer med her som gjør de fleste innleggene i denne tråden lite verdt. Det er utviklerne (developer) som lager spilla og ikke utgiverne (publisher). For å dra sammenligningen din helt ut så blir det som forskjellen mellom forlegger (gyldendal etc.) og forfatter i bokbransjen. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) dette spørs jo hvilken sjanger du tenker på. men uanZ her er mine favoritter: Strategy: Blizzard (uten tvil) Bilspill: Microsoft\Codemasters Actionspill: Epic Games\Id software Sportspill: ingen favoritter. Rpg: Bioware mmorpg: Blizzard (sikter til WoW som kommer) Endret 26. desember 2003 av t2xg Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg synes Electronic Arts lager bra grafikk jeg. De bevisste sitt grafiske potensiale da de lagde NFSU Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ubisoft har også helt utrolig grafikk. Sjekk lys/skyggeeffektene på Splinter og Rainbow!! DET er KUNST. ja nå er vel begge spilla laget ved bruk av nyeste unreal motoren. og UBI lager svært få spill de har andre selskap under seg til det, de bare utgir dem. UBI kan lett sammenlignes med f.eks Gyldendahl, they just sell the shit. Splinter Cell, Prince of Persia, XIII og Beyond Good and Evil, er alle laget in-house hos UBI soft(De to første i Canada avdelingen, og de to siste i Frankrike). Rainbow 6 lages av en annen utvikler. Endret 27. desember 2003 av Niskivara Lenke til kommentar
Champ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er jeg den eneste som ikke bryr meg om grafikk her? så lenge grafikken er godkjent så er det spillbarheten som teller 100% andre ting som lyd osv. teller fint lite bare det ikke er helt så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Nei, feil. Tenkte på leveldesignen. Endret 28. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå