cornhoolio Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hei, ser at flere synes f.eks. EA ikke er så flinke med hensyn på grafikk i spillene sine. Hvilke spillprodusenter er det folk mener er best på slikt, og evt. hvilke spill? Endret 19. desember 2003 av cwaersten Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes at EA lager teit grafikk jeg, de har alltid den samme type grafikken. Virker som alt EA lager er bygget på samme motoren. Alt virker så Cartoon Network aktig! nei, liker bedre Microsoft og electronic gitt. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Capcom og Konami lager noen av de grafisk beste spillene noensinne, og har utvilsomt noen av de dyktigste grafikk designerne i bransjen. Square Enix er jo også sinnsykt flinke. Factor 5 er et av de teknisk beste teamene, men de tullet det til med Rebel Strike(Som likevel er et av de teknisk mest imponerende spill på noen konsoll) Sony har mange gode teams på grafikk, blant annet Naughty Dog og de som lagde Ico. Tecmo lager noe av den mest sinnsyke grafikken noensinne. id Software er jo teknisk ennå langt foran nesten alle andre i PC markedet. Og jeg liker forsåvidt også den grafiske stilen deres. Valve har bare laget et helt spill, men det hadde noe av det mest sinnsykt gjennomførte designet jeg noensinne har sett(I alle fall i vestlige spill), og det virker some om Half-Life 2 vil videreføre dette. Rare er mestere med grafikken også. Bare se på Star Fox Adventures eller Grabbed by the Ghoulies(SAelvom de begge er litt kvalmende søte). Best? Aner ikke. Men jeg holder en knapp på Valve eller Capcom personlig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Øh... Electronic Arts er EA Games, så du påstår at EA Games lager dårlig grafikk. Electronic Arts er det samme selskapet. hehe... EDIT: Hva trodde du EA stod for? Endret 19. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Electronic? art s... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Øh... Electronic Arts er EA Games, så du påstår at EA Games lager dårlig grafikk. Electronic Arts er det samme selskapet. hehe... EDIT: Hva trodde du EA stod for? oppss.. skrive feil der. Skrev litt kjapt. Skal seff. være Blizzard Endret 19. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ok. Begynnte å lure på om du var helt på bærtur. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Remedy, produsentene bak Ico (husker ikke de i farta), Gathering og Blizzard. Grafikken som EA lager er langt i fra dårlig, men det blir kanskje litt mye "porselen-grafikk". Microids gjorde også en konge jobb med Syberia. Endret 19. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Konami. Se hva de har fått ut av PS2'en ved f.eks. MGS2 og 3. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) UBISOFT med bla splinter cell rainbow six serien og prince of persia Endret 19. desember 2003 av redflame Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Team Ninja / Tecmo Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Liker grafikken på Halo... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jeg synes EA lager en bra grafikk og Nintendo...holdt på å glemme Square Enix. Endret 3. januar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Liker grafikken på Halo... ah... trodde aldri noen skulle nevne det. Bungie har noe av den mest fantastiske grafikken jeg har sett! Rare har alltid vært en av mine favoritter. Ubisoft har også helt utrolig grafikk. Sjekk lys/skyggeeffektene på Splinter og Rainbow!! DET er KUNST. Endret 19. desember 2003 av Covenant Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Square-Enix Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg synes Konami,namco,capcom og squaresoft lager fin grafikk til sine spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå