AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har 1 utfordning. Jeg skal på date med en 17 åring dame. Har aldri møtt henne fysisk. Bare gjennom tinder. Vi har hatt fine charter og sms Gleder meg, men samtidig tenker jeg at det faktisk er 4 år mellom.. Frykter også at dette skal bli dårlig mottatt. Er livredd for å bli dårlig likt av foreldrene og sett ned på både av mine egne, men og hennes. I følge hun selv så hadde faren mislikt dette at vi datet ( Han har ikke sett meg før) Hva bør eg gjør? Bør eg holde meg for god til dette? Generelt i samfunnet er det rart at en 21 åring er sammen med ei på 17? Er livredd. Vurderer å trekke meg. Anonymous poster hash: 4a834...24c Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Nei 4 år er ingenting. Om 5 år er det ingen som kommer til å tenke på det en gang. Du blåser det opp fordi hun er så ung som 17. Folk må slutte å tenke på hva andre sier om aldersforskjeller, og heller bry seg om det fungerer dere imellom. 4 Lenke til kommentar
ili Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Tommelfinger regelen er: Del alderen din på to og plus på 7 Dvs du er 21. Delt på 2 er 10. Plus 7 er 17. Akkurat innenfor. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Det finnes ikke regler. (Bortsett fra Norges lover.) Dette er 100% innafor. 6 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Jeg hadde selv kjæreste som var 17 år da jeg var 21 år. Det var ingen som engang løftet et øyebryn da. Go for it TS Endret 12. desember 2018 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg skulle til å kommentere at når man er så ung så er det stort spenn av modenhet, men så kom jeg i tanke på en del av 40+-åringene jeg har sett på byen opp gjennom årene. Eh. Bare ikke servér henne alkohol. 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Er du heldig så har hun med seg en venninne (mange jenter pleier å ha det i den alderen). Da får du to jenter som sitter og vurderer deg. Så går dem på do i sammen og der blir du plukket i fillebiter rent verbalt mellom dem hvis du ikke oppfører deg eller ser sånn noenlunde ut. Lykke til PS! Tror ikke du skal bekymre deg for foreldrene hennes på første date. Hvis dem er med så hadde jeg backet unna med en gang. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Dere gjør ingenting galt. Go for it! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Døh.. null stress! Hun er over den seksuelle lavalder og du er veldig ung selv, så whats the problem? Klarer virkelig ikke å se det.. Jenter er ofte dessuten mye mer voksen enn gutter på samme alder, så at en jente på 17 år treffer en gutt som er fire år eldre, ser jeg ingenting «merkelig» ved. Lykke til Endret 23. desember 2018 av Tåketrollet 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Jenter er ofte dessuten mye mer voksen enn gutter på samme alder. Pøh. Å være lett å kue og manipulere er ikke tegn på modenhet. Min observasjon er at gutter har mer ansvarsfølelse enn jenter, men sannheten er nok heller at kjønnene modnes relativt likt. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 4 år kan virke mye nå, men det er egentlig ikke så mye. Om 10 år er det helt normal, og sikkert om 3-5 år også. Ta det rolig. Hvis astrologien og energiene stemmer også så er det en no-brainer ^^ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Hvis astrologien og energiene stemmer også så er det en no-brainer ^^Astrologien? lol 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Astrologien? lol Hehe, ja, verden kan være mystisk og nyansert ^^ Lenke til kommentar
Anonym_1 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Hvordan gikk det? lurer på det samme og er 2 sek unna å trekke meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg