themisfit Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 litt vanskelig å formulere dette spørsmålet, men jeg prøver å forklare det. jeg ønsker å ha det slik, at når jeg går inn på Min Datamaskin, så vises vinduet som et utforsker vindu. dvs, uten disse fiksfakse menyene på venstre side (systemoppgaver, andre steder..osv). jeg ønsker at det skal være, by default, når jeg åpner min datamaskin, sånn det blir når jeg trykker ned knappen Mapper på verktøylinjen. noen som vet hvordan man setter dette som default?? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) lag en ny snarvei på skrivebordet, i filbanefeltet skriver du "explorer /e"... kall den "Min Datamaskin_".. edit: overstående setter deg i c:\.... hvis du vil starte helt øverst(der harddisker og cdrom'er er), bytter du ut "explorer /e" med "explorer.exe /e,/root,,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}" Endret 19. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 lag en ny snarvei på skrivebordet, i filbanefeltet skriver du "explorer /e"... kall den "Min Datamaskin_".. edit: overstående setter deg i c:\.... hvis du vil starte helt øverst(der harddisker og cdrom'er er), bytter du ut "explorer /e" med "explorer.exe /e,/root,,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}" Denne har jeg savnet siden Win.98 Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ellers kan du også trkke "Win+E", har samme effekt, bare at da slipper du å flytte fingrene fra tastaturet over til musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå