Taurean Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Det var godt nytt! Blir kun du som vurderer om du skal fortsette eller ikke til enhver tid. 2 Lenke til kommentar
treant Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2018 Fikk henvisning til DPS og, noen som har hatt erfaring med det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Da var det gjort. Gikk helt greit, hadde ikke noe forventninger da jeg ikke har vært hos psykolog før. Hadde skrevet ned ting på forhånd som jeg gav psykologen, gjorde det enklere å snakke sammen tror jeg, og kanskje identifisere årsaker. Fikk hjelp til å prøve å erkjennne sammenhenger mellom fortid og nåtid. Virker som det er et godt system, men tror og det er super viktig å være helt ærlig og åpen, følte at psykologen så meg. Var bare første time, så Høres jo ut som det gikk greit, så bra! Kunne tenkt meg dette selv, men jeg er jo lukket og låst som en festing med 9 murer rundt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå