Redaksjonen. Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Halvferdig rakettbil til salgs - gir opp rekordførsøket Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Syns jeg har sett noe lignende med vinger.. 1 Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Akkurat nå beveger jeg meg rundt Solen i en ellipseformet bane (eksentrisitet 0,0167) med en midlere hastighet på 29,8 km/s..... Så jeg har ikke behov for å spe på med latterlige 1.609 kilometer i timen.... 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Akkurat nå beveger jeg meg rundt Solen i en ellipseformet bane (eksentrisitet 0,0167) med en midlere hastighet på 29,8 km/s..... Så jeg har ikke behov for å spe på med latterlige 1.609 kilometer i timen.... Er du ikke på Jorden med oss andre? Hvis du sitter på et romskip med denne ytelsen, ønsker jeg at du linker til en dokumentar om denne romferden. Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Akkurat nå beveger jeg meg rundt Solen i en ellipseformet bane (eksentrisitet 0,0167) med en midlere hastighet på 29,8 km/s..... Så jeg har ikke behov for å spe på med latterlige 1.609 kilometer i timen.... Er du ikke på Jorden med oss andre? Hvis du sitter på et romskip med denne ytelsen, ønsker jeg at du linker til en dokumentar om denne romferden. Jepp....Jorden er romskipet som går rundt solen....med denne hastigheten...:-) (ref "store norske leksikon") Det er bare å holde seg fast....og nyte reisen. 6 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Meh. Det har milliarder av mennesker gjort før deg. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Det var stort når de klarte lydmuren, men 1000 miles virket som et litt diffust mål. De synes vel det var artig å holde på med, så da måtte de finne et rundt tall? Passer ikke helt inn i tidsånden. Hva med elektrisk fartsrekord i stedet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Jepp....Jorden er romskipet som går rundt solen....med denne hastigheten...:-)Nå er jo utfordringen at solen har bra fart den også, melkeveien spinner. Det å stå stille er ikke akkurat enkelt. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Jepp....Jorden er romskipet som går rundt solen....med denne hastigheten...:-)Nå er jo utfordringen at solen har bra fart den også, melkeveien spinner. Det å stå stille er ikke akkurat enkelt. Litt slik ADHD i galaktisk forstand Endret 12. desember 2018 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå