N o r e n g Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Nope, men jeg vet at symboler, tall og alfabeter er viktig i vår okkulte verden. Fødselsdatoer, datoer for grunnleggelse av spesielle ting eller organisasjoner likeså. Planetene og stjernenes posisjoner, etc. Numerologi har mange kodede systemer. Den mest kjente er alfabetet og hvilke tall som hører til bokstaven. Så har du flere forskjellige alfabeter, men også forskjellige tallsystemer. I tillegg finnes det systemer for å legge til og trekke fra, speilvending av tall og bokstaver og mye mer. Man kan jo selv forsøke å teste ut noe av dette, uten at det trenger å ha noen reell betydning, men litt interessant likevel. Her er enda en greie - Det går 6666 dager fra Bush Sr, sin 59 årsdag den 12.06.83, som også er Russlands nasjonaldag, til terroraksjonen i New York den 11.09.01. Dagen verden ble snudd på hodet. - Det går 666 fra 911 til Donald Rumsfeldt sin 71 årsdag. Rumsfeldt var da forsvarsminister i USA og han var også NATO ambassadør på 70 tallet. - Det går 1666 dager fra 911 til NATOs 57 årsdag den 04.04.06. - Det går 6 år, 6 måneder og 6 dager fra 911 til Jens sin 49 årsdag i 2008, og det går videre 6 år, 6 måneder og 15 dager (1+5=6 som blir et numerologisk 666) til han tiltrer som NATOs generalsekretær den 01.10.14 Etter 9/11 kom det opp seks bygninger på Ground Zero, og som i dag heter ONE WORLD Trade Center. Legger man sammen bygningenes høyde i fot, så kommer vi til 6660. Den høyeste bygningen er 1776 fot som også er USAs fødselsår. På pyramiden i USAs mye omtalte segl står årstallet 1776 oppført som romertall 1776 = MDCCLXXVI MDC CLX XVI 1600 – 160 – 16 Numerologisk = 777 Trekker man bort de tre ett tallene sitter vi igjen med det ikke ukjente 600 – 60 – 6 (det finnes et bilde med tre pyramider som viser dette, men fant ikke ut hvordan jeg fikk lagt det inn) 1776/1,6 (det gyldne snitt) = 1110 16x111 = 1776 legger man sammen alle de mulige variantene av tallet PI får vi 1776 314 + 413 + 134 + 431 + 143 + 341 = 1776 Tallet 1776 er svært interessant og det er neppe tilfeldig at grunnleggerne av USA valgte 04.07.1776 som fødselsdato, selv om at det meste av tallene her kan være tilfeldigheter. Man blir god på historie om ikke annet Hva i alle dager? Det gyldne snitt er ikke 1.6! Samme gjelder som ikke er 3.14! Til referanse: Det gyldne snitt er gitt ved Forøvrig et irrasjonelt tall, og kan derfor ikke uttrykkes presist som et desimaltall er omkretsen av en sirkel delt på dens diameter, som blir omtrent: Det meste kjente irrasjonelle tallet, alle som har den fjerneste anelse om hva er for noe vet at det ikke kan uttrykkes presist som et desimaltall. Så: Oi sann, det var ikke 1110 likevel? Hmmm... Det jeg ikke skjønner er hvorfor du roter med numerologi når det er enormt mye rart og interessant i tallteori. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Hva i alle dager? Det gyldne snitt er ikke 1.6! Samme gjelder som ikke er 3.14! Til referanse: Det gyldne snitt er gitt ved Forøvrig et irrasjonelt tall, og kan derfor ikke uttrykkes presist som et desimaltall er omkretsen av en sirkel delt på dens diameter, som blir omtrent: Det meste kjente irrasjonelle tallet, alle som har den fjerneste anelse om hva er for noe vet at det ikke kan uttrykkes presist som et desimaltall. Så: Oi sann, det var ikke 1110 likevel? Hmmm... Det jeg ikke skjønner er hvorfor du roter med numerologi når det er enormt mye rart og interessant i tallteori. "the greatest difference between a worker and a slave is in the spelling." -ukjent "Kunnskap er makt." - Bacon 1 Lenke til kommentar
JTHammer Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 "the greatest difference between a worker and a slave is in the spelling." -ukjent Actually, the greatest difference between a worker and a slave is that one gets paid, the other does not. 1 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Actually, the greatest difference between a worker and a slave is that one gets paid, the other does not. Godt poeng Hammer! Dessverre er det ikke alltid godt å vite hvem som er hvem. Har du gjeld? og for dem som måtte være interessert Words creates worlds - The basic tool for the manipulation of of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use the words. Terrence McKenna sier; The syntactical nature of reality, the real secret of magic, is that the world is made of words. And if you know the words that the world is made of, you can make of it wathever you wish. Det engelske språket er konstruert baklengs. Ordet «Under-stand» betyr å stå under, .. standing under, så når vi forstår ordene slik de læres oss, så har vi ikke rette forståelsen, men vi tror vi har det. Ordet Wo-man betyr ikke kvinnen tatt av mannen, men omvendt. De innvidde har således en helt annen forståelse. - Words cast spells. Thats why it`s called S P E L L I G - Words are energy, use em wisely - Language is the key to your reality. It can be your prison or your playground. Endret 30. mars 2019 av Ellen M Olsen 1 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Hva i alle dager? Det gyldne snitt er ikke 1.6! Samme gjelder som ikke er 3.14! Til referanse: Det gyldne snitt er gitt ved Forøvrig et irrasjonelt tall, og kan derfor ikke uttrykkes presist som et desimaltall er omkretsen av en sirkel delt på dens diameter, som blir omtrent: Det meste kjente irrasjonelle tallet, alle som har den fjerneste anelse om hva er for noe vet at det ikke kan uttrykkes presist som et desimaltall. Så: Oi sann, det var ikke 1110 likevel? Hmmm... Det jeg ikke skjønner er hvorfor du roter med numerologi når det er enormt mye rart og interessant i tallteori. Fordi vår okkulte verden i alle tider har vært opptatt av dette og at det er bygget på gamle systemer. Nøyaktigheten av PI og det gyldne snitt har endret seg med tiden, og med stadig mer avanserte systemer tilgjengelig. Hva brukte frimurerne som grunnla USA som nasjon? Hva brukte Babylonerne som er opphavet til det ulogiske 60 tallsystemet? Eller de gamle egypterne. Pyramidesymbolikken i USAs seg strekker sweg tilbake til pyramidemystikken i Giza, Orions belte og en hemmelig viten som ligger laaangt over hodet på det ordinære mennesket. Ofte brukes 3,14 eller brøken 22/7 som en rimelig tilnærming til PI. Jeg vil påstå at ved å bli for detaljorientert kan man gå glipp av viktig kunnskap, som finnes i det hele bildet, men detaljmennesket finner også saker og ting. Matematikk og detaljkunnskap ligger til det maskuline prinsipp, mens det store bildet, formen ligger til det feminine. Vi trenger begge vitenskaper, men verden er stort sett detaljstyrt og vi lever i et nøtteskall. Kan du forklare det 888 tallet ditt for en matematisk analfabet som meg? Endret 29. mars 2019 av Ellen M Olsen 1 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Kjære Ellen jeg kjenner de første bokstavene i Bibelen. Nå viste det seg et stort tegn i himmelen: En kvinne som var kledd i solen, med månen under føttene sine, og på hodet hadde hun en krone av tolv stjerner.Eu? Babylon den store skjøge! Horkvinnen som alle drev hor med og som kjøpte og solgte. Ser ut som Satan har det travelt fortiden? Og jo dyret chippes derav navnet. Dyrets, merke. Du ser heller ikke dette Ellen at de siste tider så skal en hope seg opp lærer etter hva som klør dem i øret. Får si som Ludvig Hope sa: Dagens forkynnelse biter ikke. Du engasjerer hedningene og som du bør vite at all diskusjon av bibelen er av Djevelen. Se på Eva da hun diskuterte med Slangen (Dragen) . Har Gud virkelig sagt at dere ikke kan spise av treet? Og der er enden på oss hvis ikke Herren får vekket oss. Det dødelige alvoret er om en har liv, og hvis ikke så vil ende evig fortapelse. Fortapelsen beskrives som en intens smerte på legeme og sjel derav navnet helvete. Pieper-Muller. Hva er du menneske som dømmer andre? Jeg dømmer ikke. Jeg sier det slik jeg tror det er, og det bekreftes av bibelversene jeg tidligere har lagt frem. Når det gjelder kvinnen i åpenbaringen blander du to bilder. Sions og Babels datter. Se på logoene til EU og kvinnen Europa som rider oksen med to horn. Oksen er Zevs. Se EU parlamentet og likheten med Babels tårn, om hvordan all kunnskap digitaliseres og samles på 13 servere i verden... Skummelt med tanke på at teknologien legger opp til at vi skal ha hukommelsen vår på nett. Hva skjer hvis «strømmen» går? Det fjerde dyret som også er den fjerde verden, som er vår verden... Dragen/slangen har lite med chipping av dyr å gjøre så sant du ikke kaller mennesket et dyr. Det falne mennesket lever på nivå med dyrene, dyrenes natur og den sterkestes rett. Derfor kalles også mennesket for «beast» i engelske bibler. Mennesket må gjenoppstå i Guds bilde, i det bilde det er skapt. Vi er nemlig åndelige vesner, men totalt åndssvake... Finn heller ut hvilken «drage» vi snakker om, Jan Yngvar, en drage som spyr ild og røyk fra sin nese, og et maskineri kraftfullt nok til å knuse jorden med jerrntenner. Og hvilken ideologi ligger bak dette opprøret mot Gud og skaperverket? De som velger det som klør i øret er det late unyttige mennesket. Det sier seg selv egentlig. Når Jesus formaner om hva som skal til for å gå den smale sti, vil de som helst vil slippe å gjøre noe, finne det som klør så de kan leve utsvevende som før, som de alltid har gjort. Det var også derfor Jesus ble drept. Man valgte lovløsheten fremfor hyrden og sannheten. Da finner man gjerne en passasje i Paulus tekster som sier at det ikke er nødvendig å høre på Jesu formaninger. Det er nok å tro... og vips så har man seiret over døden og verden, har dødd med Kristus, båret lidelsen, korsfestet det gamle verdslige mennesket i seg, stått opp i en oppstandelse lik Jesus sin, er født på ny, salvet og skinner som et lysets barn i verden, et skinnende forbilde for andre... eh, ser du noen av disse? Kristenheten er parkert og passifisert, og det er løgnen og ikke sannheten som vokser i verden, det er lovløsheten og ikke loviskhet som vokser, det er krig og ikke fred som vokser, hat og ikke kjærlighet Det mange ikke forstår er at det å tro, er å tro at Jesu ord er sanne, og tror du at Jesu ord er sanne, så følger du de. Som Jakob sier er det ikke nok å høre ordet, du må gjøre det ordet sier. tro og Gjerninger er som Alfa og Omega. De kan ikke skilles. Din tro må ha gjerninger og gjerningene må ha tro (levende gjerninger) Kort sagt: Hvis Gud sier at du må bade så du er fin og ren til første skoledag, så vil Satan forkludre dette med å si, Neida, du trenger selvsagt ikke bade, se jeg har alt gjort det for deg. Gå ut å lek heller... Det er det ondes og løgnens natur. Ordet Satan har sitt utspring fra samme ord som ørkensand, det å dekke til, det å legge øde, øde-legge, dekke til, til-dekke. Men Satan har enda en jobb, nemlig å friste det svake mennesket i oss, få oss til å falle, igjen og igjen. Det å motstå fristelser bygger vår karakter. Vi har fått en fri vilje og vi kan velge godt eller ondt. Så det viktigste er å finne ut hva Jesus sier, og ikke hva Paulus, Kefas, Apollon og din egen menighetsleder sier. Du må selv finne sannheten og prøve den. Vi har et personlig forhold til Gud og det åndelige. På samme måte må et barn lytte til foreldrene fremfor søsken og venner når når noe strider mot sunn fornuft. Dagens forkynnelse biter ikke, som Ludvik Hope sa... Endret 30. mars 2019 av Ellen M Olsen 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Fordi vår okkulte verden i alle tider har vært opptatt av dette og at det er bygget på gamle systemer. Nøyaktigheten av PI og det gyldne snitt har endret seg med tiden, og med stadig mer avanserte systemer tilgjengelig. Hva brukte frimurerne som grunnla USA som nasjon? Hva brukte Babylonerne som er opphavet til det ulogiske 60 tallsystemet? Eller de gamle egypterne. Pyramidesymbolikken i USAs seg strekker sweg tilbake til pyramidemystikken i Giza, Orions belte og en hemmelig viten som ligger laaangt over hodet på det ordinære mennesket. Ofte brukes 3,14 eller brøken 22/7 som en rimelig tilnærming til PI. Jeg vil påstå at ved å bli for detaljorientert kan man gå glipp av viktig kunnskap, som finnes i det hele bildet, men detaljmennesket finner også saker og ting. Matematikk og detaljkunnskap ligger til det maskuline prinsipp, mens det store bildet, formen ligger til det feminine. Vi trenger begge vitenskaper, men verden er stort sett detaljstyrt og vi lever i et nøtteskall. Kan du forklare det 888 tallet ditt for en matematisk analfabet som meg? "Nøyaktigheten av pi og det gyldne snitt har endret seg ned tiden"? Hvis du mener presisjonen for størrelsen, så stemmer dette helt klart, men man hadde for alle praktiske formål nådd nødvendig presisjon i år 250 f. Kr. da Arkimedes regnet seg frem til (med ren geometri) Og det var i det greske tallsystemet, som virker særdeles upraktisk for kalkulus. Du skriver at 60-tallsystemet er ulogisk, jeg vil påstå det er svært logisk, ettersom du kan uttrykke 1/2, 1/3, og 1/5 uten uendelige sifre. Har du aldri tenkt over at det alltid er mulig å dele et minutt i 2, 3, 4, og 5 uten uendelige desimaler, mens en hundrelapp ikke har samme egenskap? Fra 1400-tallet har søkenen etter flere sifre for pi stort sett vært drevet mer av akademisk nysgjerrighet enn direkte praktisk bruk. En indisk matematiker kalt Madhava fant rundt 1400 en rekke som konvergerte til en fjerdedels pi: Å komme til 888-tallet er svært enkelt: Utvider brøken med og bruker tredje kvadratsetning: Herfra ser alle at det er lette å fjerne 4 over og under: Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) "Nøyaktigheten av pi og det gyldne snitt har endret seg ned tiden"? Hvis du mener presisjonen for størrelsen, så stemmer dette helt klart, men man hadde for alle praktiske formål nådd nødvendig presisjon i år 250 f. Kr. da Arkimedes regnet seg frem til (med ren geometri) Og det var i det greske tallsystemet, som virker særdeles upraktisk for kalkulus. Du skriver at 60-tallsystemet er ulogisk, jeg vil påstå det er svært logisk, ettersom du kan uttrykke 1/2, 1/3, og 1/5 uten uendelige sifre. Har du aldri tenkt over at det alltid er mulig å dele et minutt i 2, 3, 4, og 5 uten uendelige desimaler, mens en hundrelapp ikke har samme egenskap? Fra 1400-tallet har søkenen etter flere sifre for pi stort sett vært drevet mer av akademisk nysgjerrighet enn direkte praktisk bruk. En indisk matematiker kalt Madhava fant rundt 1400 en rekke som konvergerte til en fjerdedels pi: Å komme til 888-tallet er svært enkelt: Utvider brøken med og bruker tredje kvadratsetning: Herfra ser alle at det er lette å fjerne 4 over og under: Takk for svar Jeg fant forresten ut av det 888 tallet i regnestykket ditt, Noreng. Jeg måtte bare tenke meg litt om. Jeg visste egentlig at 888/5=1776. Du bare skrev det så gresk. Før Michelle Obama giftet seg het hun Michelle(8) LaVaughn(8) Robinson(8) og alle tre navnene har 8 bokstaver (888) Da hun giftet seg fikk hun i tillegg navnet Obama som har 5 bokstaver. 888/5=1776 Når det gjelder 60 tallssystemet så er mine matematikk kunnskaper så begrenset at jeg ikke burde gå inn på noen debatt, men jeg mener at vi like gjerne kunne hatt 100 minutter i en time og hvert minutt kunne inneholde 100 sekunder. Her er enda en spesiell greie på numerologi Bill Clinton, som også er Frimurer heter offisielt William J. Clinton, men hans virkelige navn er William Jefferson Blythe. Hvorfor valgte han da signaturen William J. Clinton? Denne signaturen blir 666 på både Hebraisk og Gresk, noe som er helt unikt USAs segl 13 trinn på pyramiden 13 tretten blad 13 bær 13 striper på skjoldet 13 piler i ørnens klo 13 stjerner 13 bokstaver i E Pluribus Uneum 13 bokstaver i Annuit Coeptis Det er dermed 8 steder i seglet med 13 symbolet. 13/8 = 1.625 tilnærmet lik det gylne snitt De tretten stjernene over ørnens hode, skal symbolisere Solomos segl, eller Davidstjernen. Det er to trekanter som på hver sin side representerer sol og måne, eller det maskuline og det feminine prinsipp. Davidstjernen har en unik symbolikk og knyttes også til det hebraiske alfabetet Når to Tetrahedrons er flettet sammen, danner de en Stjerne-tetraede også kalt Davidstjernen. Det er interessant å merke seg at når de legges oppå hverandre, danner hver av de 24 bokstavene i det hebraisk alfabetet et stjernetetrahedron. Denne Stjernen er også den geometriske formen på en Silicon mikro-databrikke. Dette stjernetehedron er den elektriske balansen til magnetisme. Det er derfor dataene lagres så effektivt i en datamaskin. Det er denne geometrisk form som sørger for hukommelsen. Og ordet minne tar sin opprinnelse fra det gamle hebraiske ord mem, som betyr vann og Ohr, som betyr ånd . Her er en video om det mystiske 9 tallet, for den som måtte være interessert Endret 30. mars 2019 av Ellen M Olsen 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Jeg fant forresten ut av det 888 tallet i regnestykket ditt, Noreng. Jeg måtte bare tenke meg litt om. Jeg visste egentlig at 888/5=1776. Du bare skrev det så gresk.Du bør kjøpe ny kalkulator. Norengs regnestykke viser helt korrekt at 888*2 er 1776. 888/5 er da definitivt ikke 1776. Før Michelle Obama giftet seg het hun Michelle(8) LaVaughn(8) Robinson(8) og alle tre navnene har 8 bokstaver (888) Da hun giftet seg fikk hun i tillegg navnet Obama som har 5 bokstaver. 888/5=1776 Nei, 888/5 er fortsatt ikke 1776. Når det gjelder 60 tallssystemet så er mine matematikk kunnskaper så begrenset at jeg ikke burde gå inn på noen debatt, men jeg mener at vi like gjerne kunne hatt 100 minutter i en time og hvert minutt kunne inneholde 100 sekunder.Vi kunne, og det ville vært enklere å regne med for det moderne samfunn som stort sett er basert på 10-tallssystemet. Men det er ikke noe magisk med 10-tallssystemet som gjør det enklere enn f.eks. 16-tallssystemet (som er mye brukt i programmering), eller 60-tallssystemet som Sumererne brukte, og som vi har arvet tallsystemet for tid fra. 60-tallssystemet er bedre og mer logisk enn 10-tallssystemet hvis du er opptatt av brøk-regning, siden mange flere brøker kan uttrykkes enklere i 60-tallssystemet. Hvorfor kaller du 60-tallssystemet ulogisk? Det er bare ulogisk for deg fordi du er oppvokst med 10-tallssystemet. Det gir omtrent samme mening som om du skulle spørre hvorfor italienere snakker et så vanskelig språl som italiensk, bare fordi norsk er så mye mer forståelig for deg. Bill Clinton, som også er Frimurer heter offisielt William J. Clinton, men hans virkelige navn er William Jefferson Blythe. Hvorfor valgte han da signaturen William J. Clinton? Denne signaturen blir 666 på både Hebraisk og Gresk, noe som er helt unikt Stemmer dette? Jeg trodde han brukte signaturen "Bill Clinton". Har du dokumentasjon på at det er "William J. Clinton" han bruker som signatur? Eller er dette nok et eksempel på at hvis du leter i nok kombinasjoner, så finner du noe, særlig når du ikke er så nøye på om det stemmer helt? 13/8= 1.61 tilnærmet det gylne snittTilnærmet, men allikevel feil. Men tydelig at du ikke er så nøye når du prøver å finne magiske tall. Noe som nesten ligner er visst bra nok... Resten er på samme omtrentlige nivået som viser at hvis du leter lenge nok i en høystakk, så finner du strå på de lengdene du leter etter, særlig hvis du ikke er så nøye når du måler. Endret 31. mars 2019 av theNiceOne 2 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Actually, the greatest difference between a worker and a slave is that one gets paid, the other does not. Ja, den betales med gjeldspenger. I rest my case... Lenke til kommentar
JTHammer Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ja, den betales med gjeldspenger. I rest my case... Slaver kan ikke ha gjeld, da slaver er eiendeler. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Slaver kan ikke ha gjeld, da slaver er eiendeler. Hvordan staves(spell) gjelds-slave? Lenke til kommentar
JTHammer Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Hvordan staves(spell) gjelds-slave? Er ikke samme som slave. Jeg gjentar: Slaver kan ikke ha gjeld, da slaver er eiendeler. Kom igjen, kom med flere feilslutninger. 1 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Er ikke samme som slave. Jeg gjentar: Slaver kan ikke ha gjeld, da slaver er eiendeler. Kom igjen, kom med flere feilslutninger. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 "The eyes does not see what the mind does not know" "Renters rente er en av de sterkeste kreftene vi kjenner" "Ingen er så håpløst en slave enn den som innbiller seg at man ikke selv er en" ... Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Du bør kjøpe ny kalkulator. Norengs regnestykke viser helt korrekt at 888*2 er 1776. 888/5 er da definitivt ikke 1776. Nei, 888/5 er fortsatt ikke 1776. Vi kunne, og det ville vært enklere å regne med for det moderne samfunn som stort sett er basert på 10-tallssystemet. Men det er ikke noe magisk med 10-tallssystemet som gjør det enklere enn f.eks. 16-tallssystemet (som er mye brukt i programmering), eller 60-tallssystemet som Sumererne brukte, og som vi har arvet tallsystemet for tid fra. 60-tallssystemet er bedre og mer logisk enn 10-tallssystemet hvis du er opptatt av brøk-regning, siden mange flere brøker kan uttrykkes enklere i 60-tallssystemet. Hvorfor kaller du 60-tallssystemet ulogisk? Det er bare ulogisk for deg fordi du er oppvokst med 10-tallssystemet. Det gir omtrent samme mening som om du skulle spørre hvorfor italienere snakker et så vanskelig språl som italiensk, bare fordi norsk er så mye mer forståelig for deg. Stemmer dette? Jeg trodde han brukte signaturen "Bill Clinton". Har du dokumentasjon på at det er "William J. Clinton" han bruker som signatur? Eller er dette nok et eksempel på at hvis du leter i nok kombinasjoner, så finner du noe, særlig når du ikke er så nøye på om det stemmer helt? Tilnærmet, men allikevel feil. Men tydelig at du ikke er så nøye når du prøver å finne magiske tall. Noe som nesten ligner er visst bra nok... Resten er på samme omtrentlige nivået som viser at hvis du leter lenge nok i en høystakk, så finner du strå på de lengdene du leter etter, særlig hvis du ikke er så nøye når du måler. Jeg gir deg delvis rett. Det kommer et komma her 177,6. Ikke så lett å se på en biltema kalkulator til 30 kr. Tallet er spesielt i numerologisk sammenheng likevel. Tall er definitivt ikke min sterke side så man må ha forbehold om feil. Det er mye å holde styr på. William J. Clinton var signaturen han brukte i det hvite hus som presiden. Men en mann med så mange navn og over lang tid har flere varianter. Jeg er, som nettstedet jeg viser til, mest interessert i hans President tid og om du så på linken jeg la ved, dokumentasjon, så viser den... https://www.whitehousehistory.org/bios/william-clinton Jeg har også sett dokumenter underskrevet i det hvite hus med akkurat den signaturen. William j. Clinton. Mannen heter ikke en gang Bill Clinton, som vist. Når det gjelder tilnærmet lik må du se på hva man har brukt opp igjennom historien som jeg forklarte til Noreng. Hva brukte frimurerne som grunnla USA, Mayapyramiden i seglet og de tre berømte pyramidene i Giza? (Det stod en variant av denne på Ground Zero) I Europa skal det ha funnets noe lignende symbolikk i følge numerologens verden.no. Tre pyramider som symboliserer Solen, Dragen og Månen. -- I går ble Julian Assagne arrestert i Equadors ambasade i London. Jeg reagerte med en gang siden jeg dagen i forveien hadde lest en merkelig artikkel om utpressing og spionasje på Assagne i ambasaden og allerede der skjønte jeg at her skjer det saker og ting, men at Assagne ble båret hudestups ut av ambasaden dagen etter var overraskende. Jeg tok umiddelbart datokalkulatoren og gikk 666 dager bakover, and what do you know? Jeg kommer til Trumps 71 årsdag i 2017 (Husk clintons 71 åprsdag i 2017), men ikke bare det. 14 Juni er USAs flaggdag og den i 2017 var et jubileum og litt spesielt. Assange fikk politisk asyl i Ecuador av landets daværende president Rafael Correa, men etter at Lenin Moreno tok over som president i 2017, har Assange flere ganger blitt omtalt som en «uønsket gjest», og da en mann som sannsynligvis er godt kjent av USAs etteretning og dermed «godkjent». Det betyr at USA kan ha hatt den informasjonen man påstår Assagne skal ha lekket om den nye presidenten og således påkalt seg vrede fra dem som beskytter han. Her har det skjedd saker og ting, og det er neppe en tilfeldig valgt dato... Endret 12. april 2019 av Ellen M Olsen Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Her har du en bedre video, riktignok fra en kritiker, men «uten å vite det», er han muligens innom sannheten. Dette tallet dyrkes av våre sataniske undergrunnsmiljøer. Alistair Crowley som kalles den nye tids profet, er et godt eksempel. Babalonhttps://en.wikipedia.org/wiki/Babalon Babalon Workinghttps://en.wikipedia.org/wiki/Babalon_Working Endret 13. april 2019 av Ellen M Olsen Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Oppdatering: I dag 1. mai, (ja, den datoen) nøyaktig 666 dager etter USAs nasjonaldag i 2017, ble Assagne dømt til 50 ukers fengsel for brudd på kausjonsvilkårene Dommer Deborah Taylor i Southwark Crown Court sa at Assange måtte få nær maksimalstraff, som er på ett år, på grunn av alvorlighetsgraden i hans forseelse. Hun nektet å godta at det var en formildende omstendighet at han hadde tilbrakt nesten sju år inne i Ecuadors ambassade. Frykt for utsendelse til USA og mulig dødsstraff var ikke formidlende, ei heller at han har sittet innestengt i 7 år. Det hele er nesten uvirkelig. Dette er saken jeg skrev 12 april: __ Den 11 april ble Julian Assagne arrestert i Equadors ambasade i London. Jeg reagerte med en gang siden jeg dagen i forveien hadde lest en merkelig artikkel om utpressing og spionasje på Assagne i ambasaden og allerede der skjønte jeg at her skjer det saker og ting, men at Assagne ble båret hudestups ut av ambasaden dagen etter var overraskende. Jeg tok umiddelbart datokalkulatoren og gikk 666 dager bakover, and what do you know? Jeg kommer til Trumps 71 årsdag i 2017 (Husk clintons 71 åprsdag i 2017), men ikke bare det. 14 Juni er USAs flaggdag og den i 2017 var et jubileum og litt spesielt. Assange fikk politisk asyl i Ecuador av landets daværende president Rafael Correa, men etter at Lenin Moreno tok over som president i 2017, har Assange flere ganger blitt omtalt som en «uønsket gjest», og da av en mann som sannsynligvis er godt kjent av USAs etteretning og dermed «godkjent». Det betyr at USA kan ha hatt den informasjonen man påstår Assagne skal ha lekket om den nye presidenten og således påkalt seg vrede fra dem som beskytter han. Her har det skjedd saker og ting, og det er neppe en tilfeldig valgt dato... __ Noen som enda er i tvil? Endret 1. mai 2019 av Ellen M Olsen Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Noen som enda er i tvil? Jeg er ikke i tvil om at hvis du leter lenge nok i en åker, så finner du to strå som er omtrent like lange. Fortsetter du å lete, finner du sikkert to andre strå som er like lange også. Så i den åkeren må det ha skjedd saker og ting, og det er neppe en tilfeldig valgt lengde Jeg kan ikke se noe sted hvor du har beregnet at sannsynligheten for å finne slike ting når du leter er lavere enn vanlig tilfeldighet skulle tilsi. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå