Ellen M Olsen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) En venn av meg kom over dette da Obama var president, John Kerry var hans utenriksminister og Jens Stoltenberg ble Natos Generalsekretær etter at Obama og Angela Merkel hadde snakket sammen. Det var da konflikten med Russland og Putin begynte for fullt, så vi snakker vel om de fire mektigste menneskene på den tiden, noe som gjør det enda mer spesielt. Det begynte med et funn som viste at det er 666 dager mellom Putin og Obamas fødselsdag. Så gikk han 666 dager bakover og merkelig dukket John Kerry opp. Det var oppsiktsvekkende og det virket som et hode, høyre og venstre hånd. Men skulle det ha noe for seg så måtte det to bein til og beina er lengre enn armene så han prøvde 1666 dager, og der dukket Jens opp. Han gikk så 1666 dager fremover men kunne ikke finne noe og dette ble liggende I skuffen. Men så dukket Kannadas nylig avgåtte statsminister Stephen Harper opp på et toppmøte I Australia og satte agenda... Putin blir angrepet av vestlige ledere. Nå forlater han toppmøtet Blant dem som sørget for at G20-møtets første dag lørdag utviklet seg til et verbalt oppgjør om Ukraina-konflikten, var USAs president Barack Obama og Canadas statsminister Stephen Harper. Litt trist når man kanskje hadde mulighet til å snakke med Putin under ordnede forhold, men heller valgte konfrontasjon. Likevel manglet jeg et navn til bildet mitt under her, og Stephen Harper kunne ikke blitt bedre. Putin fylte 60 år den 07.10.2012. Går man 666 dager bakover kommer man til John Kerrys 67 årsdag den 11.12.2010. Går man 666 dager fremover kommer man til Barack Obamas 53 årsdag den 04.08.2014. Går man 1666 dager bakover kommer man til Jens Stoltenbergs 49 årsdag den 16.03.2008 Går man 1666 dager fremover kommer man til Stephen Harpers 58 årsdag den 30.04.2017 (Sjekk selv, men det gjelder bare Skuddårene, eks 2012, 2016, 2020) Ja det er underlige tall og man spør ironisk seg om Putin blir angrepet av The Beast, eller om vi er offer for et spill? Dette kan selvsagt være tilfeldig, men jeg husker alt oppstyret rundt Obamas fødselsattest, så det kan også være skredderrsydd, av en eller annen merkelig grunn. Et godt filmmanus kunne det I hvert fall ha vært grunnlag for. Kjenner du til andre mystiske eller merkelige tallkombinasjoner. Da er dette posten du kan legge det inn på. Edit: Jeg har endret et tall. Det skal stå 2017 på Stephen harper, men jeg skrev feil og 2018. Det endrer likevel ingenting for han har likevel fødselsdag 1666 dager etter Putin I 2012. Endret 12. desember 2018 av Ellen M Olsen 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Tipper det er født noen hver eneste dag som kan knyttes mot politikk på en eller annen måte. Det er bare 365 dager i ett år, så det trengs "bare" minst 365 personer. Men, ettersom du også velger 2 dager, så er man nede i 183 personer. Men, så velger du både frem og tilbake også, altså 4 dager, altså trengs minst 92 personer. Hvor mange hundre forskjellige personer hadde du godtatt som "merkelig" i listen der? Tipper ganske mange hundre.. Skummelt å rote seg ned i slikt uten å forstå hva man egentlig forstår matten bak det. Antagelig kan man ta hvilket som helst tall, samt tallet pluss 1000, så ta det både frem og tilbake og treffe på noe merkelig Edit: Så har man jo skuddår vs ikke skuddår, noe som dobler antall datoer man kan treffe igjen. Sjansen er altså ganske store for å treffe noen. Du kan jo sjekke med deg selv også, ta 666 og 1666 dager frem og tilbake fra din egen fødselsdag, gjerne både med og uten skuddår, så skal jeg vedde på at du finner noe merkelig da også Endret 11. desember 2018 av aklla 9 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Men i 2020 er det skuddår, da faller hele det sataniske regnestykket ditt i grus ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr.M Skrevet 11. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 11. desember 2018 En fyr hadde tallet 7 som lykketall. På et besøk på travbanen satset han derfor $7, på hest nr.7, i det 7.ende løpet vant den? næ, ble nummer syv 13 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Tipper det er født noen hver eneste dag som kan knyttes mot politikk på en eller annen måte. Det er bare 365 dager i ett år, så det trengs "bare" minst 365 personer. Men, ettersom du også velger 2 dager, så er man nede i 183 personer. Men, så velger du både frem og tilbake også, altså 4 dager, altså trengs minst 92 personer. Hvor mange hundre forskjellige personer hadde du godtatt som "merkelig" i listen der? Tipper ganske mange hundre.. Skummelt å rote seg ned i slikt uten å forstå hva man egentlig forstår matten bak det. Antagelig kan man ta hvilket som helst tall, samt tallet pluss 1000, så ta det både frem og tilbake og treffe på noe merkelig Edit: Så har man jo skuddår vs ikke skuddår, noe som dobler antall datoer man kan treffe igjen. Sjansen er altså ganske store for å treffe noen. Du kan jo sjekke med deg selv også, ta 666 og 1666 dager frem og tilbake fra din egen fødselsdag, gjerne både med og uten skuddår, så skal jeg vedde på at du finner noe merkelig da også Det var jo underlig at han begynte med Putin og Obama og umiddelbart finner John Kerry og Jens, og samtidig som det er disse det handler om. John Kerry var hyppig I Russland på den tiden. Obama møtte Putin 4 september 2013. Da hadde han med seg “The Beast” som den Amerikanske Presidentbilen kalles. Putin og Obama ble uvenner da på tross av det gode samarbeide rundt giftgassen fra Syria. Det var da datokaklkulatoren kom frem. På samme tid var Jens I sentrum da han ble plukket ut til Natos generalsekretær, til Putins store frustrasjon. Det var disse som preget nyhetsbildet da. Hadde man prøvd på alle mulige mennesker så skal jeg være enig. Det spesielle er at det ble lagt I skuffen da han ikke fant noe på det punktet Stephen Harper dukket opp, og det skuldtes at han ikke visste hvem Stephen Harper var før overskriften: Putin blir angrepet av Vestlige leder. Og traff på første forsøk. Det er som å få full treff I Lotto, fire ganger etter hverandre. Det så jo også ut som om de beit seg fast I hver arm og hvert bein Og om det er skummelt å rote seg ned I slik som du sier, så må det jo ha noe for seg... Skuddåret er forøvrig spesielt i flere sammenhenger uten at jeg skal gå inn på det her Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Men i 2020 er det skuddår, da faller hele det sataniske regnestykket ditt i grus ? Som nevnt gjelder dette bare i skuddårene som 2012, 2016, 2020, etc Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Som nevnt gjelder dette bare i skuddårene som 2012, 2016, 2020, etc Men alle hendelsene du nevner har jo utgangspunkt i 2014, ikke 2012, og da faller jo hele ditt "magiske" regnestykke i fisk. Men ikke fortvil, let litt lenger så finner du helt sikkert andre tilsvarende kombinasjoner. Etterpå kan du lete i en høystakk og finne fire halmstrå som ligger inntil hverandre på en merkelig måte. Det er neppe tilfeldig det heller 4 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Men alle hendelsene du nevner har jo utgangspunkt i 2014, ikke 2012, og da faller jo hele ditt "magiske" regnestykke i fisk. Men ikke fortvil, let litt lenger så finner du helt sikkert andre tilsvarende kombinasjoner. Etterpå kan du lete i en høystakk og finne fire halmstrå som ligger inntil hverandre på en merkelig måte. Det er neppe tilfeldig det heller Hvis du skal debattere så les gjerne først. Det begynte med Putins fødselsdag I 2012, og “bildet” som brukes her strekker seg fra 2008 til 2017. OG dette gjelder ALLE skuddår. Da må du selvsagt flytte de andre fødselsdatoene etter. Altså spiller det ingen rolle om du bruker år 2000, 2012, 2020 eller hvilket som helst skuddår. Det vil alltid være 666 og 1666 dager imellom. Putin hadde ikke en gang fyllt 61 da Obama møtte ham I St. Peterburg den 4 eller 5 november I 2013 da Obama hadde med seg “The Beast”, presidentbilen helt til Russland,. Svært uvanlig I seg selv. Stephen Harper gjorde bildet fullstendig I 2014 om man skal ha med fødselsdagen hans 1666 dager etter Putin, men det endrer ingenting. Det ser likevel slik ut... Putin fylte 60 år den 07.10.2012. Går man 666 dager bakover kommer man til John Kerrys 67 årsdag den 11.12.2010. Går man 666 dager fremover kommer man til Barack Obamas 53 årsdag den 04.08.2014. Går man 1666 dager bakover kommer man til Jens Stoltenbergs 49 årsdag den 16.03.2008 Går man 1666 dager fremover kommer man til Stephen Harpers 58 årsdag den 30.04.2017 Jeg kan også nevne at USA valgte å invaderte Afghanistan på Putins fødselsdag I 2001, og invasjonen I Afghanistan handlet også om Russland. Og når det gjelder de fire halmstråene dine kan du jo se for deg fire nøkkelhull og 7 milliarder nøkler. Hva er oddsen for at de fire nøklene som befinner seg rett foran nesen din passer I akkurat disse fire nøkkelhullene slik at du slipper å prøve noen av de 7 milliarder andre nøklene? Eller kutt det ned til verdens 5000 mest kjente personer… og de bør helst ha vært I munnhuggeri med Putin I 2013 og 2014. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 er det 5000 potensielle navn du ville godtatt som misstenkelig sammenheng? 2 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 En fyr hadde tallet 7 som lykketall. På et besøk på travbanen satset han derfor $7, på hest nr.7, i det 7.ende løpet vant den? næ, ble nummer syv Jeg tok en test med datokalkulatoren selv og navnet jeg hadde i hodet var Bill Clinton. Dette var på første forsøk. Det går 1777 dager fra Putins fødselsdag den 07.10.12 til Clintons 71 årsdag i 2017. Jeg synes ikke det var så verst. Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 er det 5000 potensielle navn du ville godtatt som misstenkelig sammenheng? Vi snakker om de som var i bildet rundt Putin på den tiden og kanskje de mektigste i verden utenom Kina. Det var USAs president Obama, hans utenriksminister John Kerry som hadde hyppige besøk med Putin i Russland og på samme tid som Jens blir forespurt om Nato-jobben i Oktober 2013, og Stephen Harper som fikk tallene opp av skuffen igjen i 2014. Om du klarer å finne noen navn som gir mening så gi det gjerne ett forsøk. De bør jo også gå 666 dager hver vei. Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg tok en test med datokalkulatoren selv og navnet jeg hadde i hodet var Bill Clinton. Dette var på første forsøk. Det går 1777 dager fra Putins fødselsdag den 07.10.12 til Clintons 71 årsdag i 2017. Jeg synes ikke det var så verst. Hva med denne? (Det er ikke meg som har funnet det bortsett fra at han er født i uke 11.Jeg måtte jo sjekke datoene) Jens er født 110 dager før USAs nasjonaldag. Han gikk av som partileder Fredag den 13.06.2014 Det er akkurat 110 dager før han tiltrer som NATO sjef etter USAs ønske. Han tiltrer stillingen den 1.10. Litt spesielt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) En venn av meg kom over dette da Obama var president, John Kerry var hans utenriksminister og Jens Stoltenberg ble Natos Generalsekretær etter at Obama og Angela Merkel hadde snakket sammen. Det var da konflikten med Russland og Putin begynte for fullt, så vi snakker vel om de fire mektigste menneskene på den tiden, noe som gjør det enda mer spesielt. Det begynte med et funn som viste at det er 666 dager mellom Putin og Obamas fødselsdag. Så gikk han 666 dager bakover og merkelig dukket John Kerry opp. Det var oppsiktsvekkende og det virket som et hode, høyre og venstre hånd. Men skulle det ha noe for seg så måtte det to bein til og beina er lengre enn armene så han prøvde 1666 dager, og der dukket Jens opp. Han gikk så 1666 dager fremover men kunne ikke finne noe og dette ble liggende I skuffen. Men så dukket Kannadas nylig avgåtte statsminister Stephen Harper opp på et toppmøte I Australia og satte agenda... Putin blir angrepet av vestlige ledere. Nå forlater han toppmøtet Blant dem som sørget for at G20-møtets første dag lørdag utviklet seg til et verbalt oppgjør om Ukraina-konflikten, var USAs president Barack Obama og Canadas statsminister Stephen Harper. Litt trist når man kanskje hadde mulighet til å snakke med Putin under ordnede forhold, men heller valgte konfrontasjon. Likevel manglet jeg et navn til bildet mitt under her, og Stephen Harper kunne ikke blitt bedre. Putin fylte 60 år den 07.10.2012. Går man 666 dager bakover kommer man til John Kerrys 67 årsdag den 11.12.2010. Går man 666 dager fremover kommer man til Barack Obamas 53 årsdag den 04.08.2014. Går man 1666 dager bakover kommer man til Jens Stoltenbergs 49 årsdag den 16.03.2008 Går man 1666 dager fremover kommer man til Stephen Harpers 58 årsdag den 30.04.2017 (Sjekk selv, men det gjelder bare Skuddårene, eks 2012, 2016, 2020) Ja det er underlige tall og man spør ironisk seg om Putin blir angrepet av The Beast, eller om vi er offer for et spill? Dette kan selvsagt være tilfeldig, men jeg husker alt oppstyret rundt Obamas fødselsattest, så det kan også være skredderrsydd, av en eller annen merkelig grunn. Et godt filmmanus kunne det I hvert fall ha vært grunnlag for. Kjenner du til andre mystiske eller merkelige tallkombinasjoner. Da er dette posten du kan legge det inn på. Edit: Jeg har endret et tall. Det skal stå 2017 på Stephen harper, men jeg skrev feil og 2018. Det endrer likevel ingenting for han har likevel fødselsdag 1666 dager etter Putin I 2012. Kanskje du burde lese biblenen engang til. Vi snakker om merket menneske fikk og ikke alle disse folkene du snakker om. Selvfølgelig kan de ha djevelen til far som de aller fleste av oss har det vet bare Han som sitter på nådens trone. For å si ved Paulus: Jeg ville ikke vite noe blant dere uten Jesus Kristus og ham korsfestet. Ser ut som Jesus har mange tilhengere, men få etterfølgere. Ja til databrikke som er på vei, nei til visa kort. Endret 14. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Hva med denne? (Det er ikke meg som har funnet det bortsett fra at han er født i uke 11.Jeg måtte jo sjekke datoene) Jens er født 110 dager før USAs nasjonaldag. Han gikk av som partileder Fredag den 13.06.2014 Det er akkurat 110 dager før han tiltrer som NATO sjef etter USAs ønske. Han tiltrer stillingen den 1.10. Litt spesielt. Det er sikkert noen som har bursdag 666 dager før og etter deg også. Sikkert mange konspirasjonsteoretikere og en del flat earthers. Endret 15. desember 2018 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Det er sikkert noen som har bursdag 666 dager før og etter deg også. Sikkert mange konspirasjonsteoretikere og en del flat earthers. Har ingenting med fødsels dag å gjøre. Et godt eks på forvrenge Gud,s Ord til sin egen fordervelse. Merket det er tale om er en databrikke som en får enten i hånden eller i pannen. Ser ut som Satan har det travelt i disse tider med å starte tråder på dette forum. For den som ikke tar imot merket kan hverken kjøpe eller selge. Vi chipper dyrene våre derav navnet dyrets merket som er visdommens tall 666. Endret 15. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Har ingenting med fødsels dag å gjøre. Et godt eks på forvrenge Gud,s Ord til sin egen fordervelse. Merket det er tale om er en databrikke som en får enten i hånden eller i pannen. Ser ut som Satan har det travelt i disse tider med å starte tråder på dette forum. For den som ikke tar imot merket kan hverken kjøpe eller selge. Vi chipper dyrene våre derav navnet dyrets merket som er visdommens tall 666. Og dette har du greie på Jan Ingvar? Utgangspunktet for utregningen er tallet 666, men det er ikke selve tallet. Vi snakker heller ikke om dyr som chippes, men det fjerde dyrets rike. Jeg vil anbefale Daniels bok 7.7 om de fire riker og det fjerde dyrets rike som visstnok er vår verden I dag. Altså vi snakker om et verdensrike ...bygget på hva? Dragen gir det sin kraft Du kan også lese om dette riket I åpenbaringen 12,3, om den ildrøde drage som jo selvsagt ikke er en “ordentlig” drage for dem som måtte tro det. Vi finner det I Jobs bok og I profetenes bøker. De fire dyrs riker bygger på Babylons konge som er selve hodet av gull (Dan 2,32) og gullet er sentralt Så har du dyret med to horn, taler som en drage og bruker dragens kraft (Åp 13,11) Vi ser at Kvinnen i Åpenbaringen rider dyret og da er det jo ganske spesielt at Euroen fra 2002 bærer bilde av en kvinne som rider et dyr med to horn. Dyret ligner The Charging Bull» på Wallstreet. Merket handler nok om betalingssystemet som strekker seg fra gullet, (gull og sølvpenger) gullkalven og til “The Charging Bull” på Wall Street og banksystemet. Renhetsgraden på 24 karat gull og også sølv er 999,9. Tallet 999 brukes ofte. Når da kontantene forsvinner står vi faktisk I en situasjon hvor vi ikke kan kjøpe eller selge uten å ha det elektroniske merket. Det er ganske spesielt, er det ikke? Klikk for større bilde Les også: Nå kaster svenskene adgangskortet Les også: Økt interesse for å sette inn microchip i hånden Selskapet har så langt implantert en slik chip i om lag 3500 hender i Sverige Lenke til kommentar
Ellen M Olsen Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Ok folks. Da har jeg fikset litt på bildet da det har dukket opp mer informasjon. Her et “sammendrag”: Det begynte med et funn som viste at det er 666 dager mellom Putin og Obamas fødselsdag. Så gikk han 666 dager bakover og merkelig dukket John Kerry opp. Det var oppsiktsvekkende og det virket som et hode, høyre og venstre hånd. Men skulle det ha noe for seg så måtte det to bein til og beina er lengre enn armene så han prøvde 1666 dager, og der dukket Jens opp. Han gikk så 1666 dager fremover men kunne ikke finne noe og dette ble liggende I skuffen. Men så dukket Kannadas nylig avgåtte statsminister Stephen Harper opp på et toppmøte I Australia og satte agenda... Putin blir angrepet av vestlige ledere. Nå forlater han toppmøtet Putin fylte 60 år den 07.10.2012. Går man 666 dager bakover kommer man til John Kerrys 67 årsdag den 11.12.2010. Går man 666 dager fremover kommer man til Barack Obamas 53 årsdag den 04.08.2014. Går man 1666 dager bakover kommer man til Jens Stoltenbergs 49 årsdag den 16.03.2008 Går man 1666 dager fremover kommer man til Stephen Harpers 58 årsdag den 30.04.2017 Den eneste som her skiller seg noe ut er Stephen Harper, men så var det han, som nevnt, som “åpnet” skuffen og ble dermed svært sentral. Da Putin kom til makten var Bill Clinton president. Jeg tok derfor en test med datokalkulatoren. Det går 1777 dager fra Putins fødselsdag den 07.10.12 til Clintons 71 årsdag i 2017. Jeg tok fødseldatoen hans og gikk 777 dager bakover og havner merkelig nok på USAs fødselsdag den 04.07.15. Altså danner USAs nasjonaldag et slags midpunkt her. Det går 1000 dager fra Putins 60 årsdag til USAs nasjonaldag og videre 777 dager Clintons 71 årsdag. Det er jo litt spesielt I seg selv at det er 777 dager mellom USAs nasjonaldag til Clintons fødselsdag uten at det trenger å bety noe. Og for ordens skyld. Jeg knytter ikke disse navnene til noe negativt, eller positivt for den saks skyld. De bare dukker opp som kjente navn i spesielle tallrekker. Om det betyr noe vet ikke jeg. Lenke til kommentar
JTHammer Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Ok folks. Da har jeg fikset litt på bildet da det har dukket opp mer informasjon. Her et “sammendrag”: Det begynte med et funn som viste at det er 666 dager mellom Putin og Obamas fødselsdag. Jeg kommer til at det er 3223 dager mellom dem? Putin, født 7 Oktober 1952 Obama, født 4 August 1961 Det er inkludert 2 skuddår i mellom de to datoene. Hvis du da mener at det er 666 dager i mellom når de har bursdag? Mellom Putin og Obama: 301 dager (302 hvis det er skuddår) Mellom Obama og Putin: 64 dager Nei, det gikk visst ikke heller gitt. Det begynner dårlig dette her må jeg si. Må nok fikse litt mer på dette bildet. Kanskje du skal faktasjekke den du har hentet denne informasjonen fra? Kan være smart det vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Hvis du da mener at det er 666 dager i mellom når de har bursdag? Mellom Putin og Obama: 301 dager (302 hvis det er skuddår) Tror han mener mellom annenhver bursdag... 301 dager + 365 dager = 666 dager. Lenke til kommentar
JTHammer Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Tror han mener mellom annenhver bursdag... 301 dager + 365 dager = 666 dager. 301 x 2 + 64 er lik 666 også. 2 x 5 + 656 er også tilfeldigvis lik 666. So what? Man kan få hva som helst til å bli likt noe hvis man konstruerer regnestykket dit hen. Dessuten, hvert år er cirka 0.25 dager langt, så regnestykket burde vært 301 dager + 365,25 dager = 666,25. Og selv da kan vi være enda mer nøyaktig enn det da vi må justere tiden med ett sekund en gang i blå-månen (husker ikke akkurat hvor ofte) Endret 30. januar 2019 av JTHammer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå