EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Hvorfor ikke Android 9? Blir nok Android 9 på den Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Samsung fortsetter å gjøre narr av andres design samtidig som de fortsetter å kopiere dem. Kopierer hvem? Honor og Samsung lanserte vel med 1 dags mellomrom telefoner med "kikkhull" Nå er det nok samsung som utviklet å produserer den skjermen. Lenke til kommentar
KalleKlovn34567 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Rammer er en langt bedre løsning. Bedre høyttalere, kamera. Telefonen blir bedre å holde, og tåler mere. 1. Feil 2. Feil 3. Feil Telefonen i artikkelen har derimot både hull i skjermen og en liten ramme både oppe og nede. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg hadde kastet meg på denne mobiltelefonen med en gang, hadde dem bare ikke hatt et hull i skjermen. 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Samsung fortsetter å gjøre narr av andres design samtidig som de fortsetter å kopiere dem.Hvilket design gjør de narr av? Ja vi kan jo for eksempel nevne headphonejacken, som Samsung brukte heftig i reklamefilmer etter iPhone 7 ble lansert. Den var fin. Må innrømme at når jeg leste første kommentaren din tenkte jeg med en gang "Åhr, Samsung har jo ikke hverken gjort narr av eller kopiert "kikkhull" skjerm designet" og så meg blindt på dette. Så kommer du med oppfølging kommentaren om headphonejacken... Vet ikke om du satt en felle eller ikke, men jeg beit på ihvertfall :-) Liker ikke at også Samsung nå fjerner headphonejacken. Hvorfor er hullet i skjermen så stort då? Selve linsa er jo ikke så stor. Er det for å gjøre større forskjell mellom A8s og S10? Er det fordi det ikke er mulig å lage LCD panel uten ramme? Er det fordi det LCD skjermer er tykkere og målet er å lage tynnere mobiler, og da må hullet være større for å huse hele kamera huset? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 S10 får i hvert fall minijack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg