joka Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) pumpa i tanken kommer du til fra under baksetet.. sort rundt lokk... ut med pumpa, og sjekk silen... forsiktig når du tar av slangene.. kan være litt trykk på dieselen, bruk vernebriller edit det er mulig å bytte bare pumpen om den er dårlig. møller selger bare komplett armatur ti flere tusen kr... pumpen koster noen hundrelapper... how to: Endret 24. desember 2018 av joka Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 Okay ? får finne ut hva ornjeg kan kjøpe en trykkmåler til diselen også sjekker jeg pumpa fremme og pumpa i tanken, samtidig som jeg sjekker glødepluggene.. bilen sliter ikke med å starte som den gjore tidligere til nå, etter jeg har begynt å sette den i nedoverbakke, så begynner å tro det er lekkasje i dysene... Men sjekker uansett pumpene, har en mistanke om at det er en del "drit" i diseltanken da filteret ikke så veldig fint ut når jeg byttet det sist.. I vidioen sier de at man bør tømme tanken å vaske den, bør jeg gjøre det siden jeg tror det er en del drit i den eller bare sjekke når jeg sjekker pumpen? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg sliter med samme problemet.. Hvordan gikk det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå