Gå til innhold

SX1 på MPX.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eirikd

bestill fra alle butikkene...

enkelt og greit.

jobber selv i posten.du tar den pakken som kommer først.og når det kommer flere senere bare ber du dem sende dem i i retur.

enkelt og greit

jeg har aldri blitt belastet noe ekstra for dette.

levering på døren..

er bare be den som leverer å ta den emd på postkontoret...

og stikke ned der å be dem sende den i retur..koster ingen ting

hehe...

Genialt :!: :thumbup:

Endret av Exstasy
Lenke til kommentar
Men du kan max sende 50 kb md mms!!!!

Med NetCom kan du sende 100kB, det gjør iallefall jeg! Det har jeg kunne ha gjort helt siden de åpnet tjenesten. Vet at de skriver maks 50kB, men du kan sende opp til 100. Vet ikke hvordan dette er med Telenor

Støtter virkelig ikke SX1 MMS med slides? Det hørtes virkelig tallentløst ut! Hva med 6600 da? Støtter ikke den det heller?

Lenke til kommentar

Har handlet der og fikk strålende service. Bare skriv i kommentarfeltet at du vil ha den levert med budbil (om du bor i Oslo). Gjorde det jeg og selv om de fant ut at det ikke var mulig å levere med budbil dro sjefen (?) opp til importøren, hentet telefonen og leverte til meg. Strålende service det altså!

Lenke til kommentar
Nå står det på mshop: "Antatt: 23/12-2003" - betyr dette at de aldri har hatt de telefonene som de skrev de hadde? Det er isåfall et dårlig salgstriks..

jeg vil heller tro at de hadde dem på lager, men nå er utsolgt. Jeg så lagerstatusen sank sagte men sikkert gjennom helgen

Lenke til kommentar
Nå står det på mshop: "Antatt: 23/12-2003" - betyr dette at de aldri har hatt de telefonene som de skrev de hadde? Det er isåfall et dårlig salgstriks..

jeg vil heller tro at de hadde dem på lager, men nå er utsolgt. Jeg så lagerstatusen sank sagte men sikkert gjennom helgen

Jeg så at det var igjen 15 stk igår ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...