siemensFREAK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Er det muligheter til å sende midi-filer i mms'ene fra sx1?? At en så avansert og dyr mobil som sx1 ikke støtter skikkeli mms er idiotisk Endret 20. desember 2003 av siemensFREAK Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men du kan max sende 50 kb md mms!!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 siemensFREAK: du kan sende video via MMS da, mye kulere det Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hva er det med siemens og lage så grusomt stygge mobiltelefnoer spør du meg, usj. *spyttepå* Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Eirikd bestill fra alle butikkene...enkelt og greit. jobber selv i posten.du tar den pakken som kommer først.og når det kommer flere senere bare ber du dem sende dem i i retur. enkelt og greit jeg har aldri blitt belastet noe ekstra for dette. levering på døren.. er bare be den som leverer å ta den emd på postkontoret... og stikke ned der å be dem sende den i retur..koster ingen ting hehe... Genialt :!: Endret 20. desember 2003 av Exstasy Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men du kan max sende 50 kb md mms!!!! Med NetCom kan du sende 100kB, det gjør iallefall jeg! Det har jeg kunne ha gjort helt siden de åpnet tjenesten. Vet at de skriver maks 50kB, men du kan sende opp til 100. Vet ikke hvordan dette er med Telenor Støtter virkelig ikke SX1 MMS med slides? Det hørtes virkelig tallentløst ut! Hva med 6600 da? Støtter ikke den det heller? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hva er det med siemens og lage så grusomt stygge mobiltelefnoer spør du meg, usj. *spyttepå* enig med deg; men smaken er delt som baken Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som har bestilt fra mshop? Liker ikke ideen at man må betale før de sender... Visst jeg betaler i dag, tror dere at jeg får mobilen før den 24.? Noen som har betalt der? Lenke til kommentar
zand Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har handlet der og fikk strålende service. Bare skriv i kommentarfeltet at du vil ha den levert med budbil (om du bor i Oslo). Gjorde det jeg og selv om de fant ut at det ikke var mulig å levere med budbil dro sjefen (?) opp til importøren, hentet telefonen og leverte til meg. Strålende service det altså! Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå står det på mshop: "Antatt: 23/12-2003" - betyr dette at de aldri har hatt de telefonene som de skrev de hadde? Det er isåfall et dårlig salgstriks.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå står det på mshop: "Antatt: 23/12-2003" - betyr dette at de aldri har hatt de telefonene som de skrev de hadde? Det er isåfall et dårlig salgstriks.. jeg vil heller tro at de hadde dem på lager, men nå er utsolgt. Jeg så lagerstatusen sank sagte men sikkert gjennom helgen Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå står det på mshop: "Antatt: 23/12-2003" - betyr dette at de aldri har hatt de telefonene som de skrev de hadde? Det er isåfall et dårlig salgstriks.. jeg vil heller tro at de hadde dem på lager, men nå er utsolgt. Jeg så lagerstatusen sank sagte men sikkert gjennom helgen Jeg så at det var igjen 15 stk igår ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 nå har de satt statusen til Antatt 21.02.2004. Hehe. Hopper 2 mnd frem ja :/ Jaja. Jeg føler meg lurt og avbestiller. MPX Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå står det at mshop har 24 på lager igjen.. de har ennå ikke registrert at jeg har betalt for et par dager siden. Lenke til kommentar
Martin24 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 SX1 er nå på lageret til MPX. Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg bestilte den fra mpx den 17. Men så ble jeg litt i tvil på grunn av alt dette tullet med bestillingen. Først var den sendt, så var den ikke på lager osv. Jeg så den i en spaceworld butikk i går og derfor ringte jeg i dag, og de sa de hadde sendt den! Victory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Martin24 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan be om sporings nr fra posten. Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan be om sporings nr fra posten. Ja men de sa at den ikke var sendt... Men mpx sa at den var på vei i dag! Lenke til kommentar
Martin24 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du finner ingenting på sporings nr ditt før posten har registrert den på et postkontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå