Gå til innhold

SX1 på MPX.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mpx BØR sende telefonen på mandag..dette er veldig ødeleggende for ryktet. Jeg kunne bestilt telefonen med et annet selskap og fått den før jul, men jeg valgte MPX for at de virket seriøse..gjenstår å se

edit:

den blir sikkert ikke solgt med abonnement før neste år

Endret av sir-casm
Lenke til kommentar
Tror ikke man kan stole fullt ut på noen e-shopper dessverre :no:

har gode erfaringer med mamoz, kanskje fordi jeg alltid går til verkstedet her i trondheim og de ikke våger å gi meg en dårlig nyhet når de får øye på monsteret av en fyr jeg er :p

tuller bare ;)

men har god erfaring med de...

kjøpt masse derfra, pc, mobiler og mp3 spillere ;)

Lenke til kommentar
....dette er veldig ødeleggende for ryktet.  (for mpx)

:wow: hvilket rykte ?

:p mpx er ikke til å stole på når det kommer til datoer :thumbdown:

IKKE SI SÅNT! :no: Du skremmer meg, jeg har nemlig bestilt den derfra...

Men jeg har gode erfaringer med mpx og tror de vil få den på mandag, men de sa at jeg skulle få den i dag... Det gjorde jeg selvsagt ikke :angry:

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart valgt 3650. Symbian er najs, 3650's kameraet eier t610's sitt. Har hørt at 3650 skal være treg, men den var ikke noe treg da jeg brukte min 3650.. Skjermen er jo også utrolig mye bedre på 3650 enn t610. Den er faktisk ikke heller så stor og stygg som alle skal ha det til, men t610 er jo mye penere. Ville nesten si det var den eneste fordelen med t610 - utseendet. Men det er jo blitt en "standardmobil" som alle har, og det er da ganske kjedelig å ha? Dessuten oser det av fjortissfaktor over den.. Gå for 3650, du.

Lenke til kommentar
Jeg ville helt klart valgt 3650. Symbian er najs, 3650's kameraet eier t610's sitt. Har hørt at 3650 skal være treg, men den var ikke noe treg da jeg brukte min 3650.. Skjermen er jo også utrolig mye bedre på 3650 enn t610. Den er faktisk ikke heller så stor og stygg som alle skal ha det til, men t610 er jo mye penere. Ville nesten si det var den eneste fordelen med t610 - utseendet. Men det er jo blitt en "standardmobil" som alle har, og det er da ganske kjedelig å ha? Dessuten oser det av fjortissfaktor over den.. Gå for 3650, du.

Hvorfor har du sagt at det er et bra valg og velge Nokia 3650?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...