anderslien Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 På www.mpx.no, så står det dette på Siemens SX1: Bekreftet: 19.12.2003 Har den kommet i dag da? På www.komplett.no, står det dette: Antatt: 31.12.2003 Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 SX1 har ikke kommet inn, men satser på at den gjør det i dag. Dagen er lang Tror nok MPX gjerne vil være de som er først ute med SX1, så de skifter nok status med en gang den er på lager (om ikke den har blitt forhåndsbestilt så mye at den er utsolgt) Har bestilt den selv, så håper den blir levert fra dem i dag så jeg får den på mandag. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Okey... Jeg får vel vente og se om de endrer status på den da... Vet du når de får inn neste levering? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har de abonement også? skal ha den tlf.nen men med abb..blir får dyr ellers. Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jo, den har kommet inn. MPX bekrefter at pakken står på lageret, de har bare ikke fått oppdatert systemet sitt enda Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 håper bare at jeg får tilsendt en av telefonene fra dette partiet..avbestilte hos komplett igår for å bestille med MPX, veldig spent og utålmodig akkurat nå, trenger den før JUL!! sendte en mail til mpx for 1 times tid siden, og da hadde de ikke mottatt leveransen ennå Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jo, den har kommet inn. MPX bekrefter at pakken står på lageret, de har bare ikke fått oppdatert systemet sitt enda Storveis Litt off-topic, men kan ikke tenke meg det finnes no topic som ville funket bedre å spørre i: Leverer posten sine "Hjem på kvelden" leveringer på lørdager også? eller bare mandag - fredag? Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) det er nok mandag-fredag såvidt jeg kan huske Posten jeg bestilte som bedriftspakke, det skal gå fort..tenkte på express over natten..men det kostet sånn ca. 350 i sluttregnestykket Endret 19. desember 2003 av sir-casm Lenke til kommentar
sir-casm Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 MPX har flyttet datoen til 22.12.2003....f*ck. Pakken står på lageret, og de sender den ikke ut før mandag..?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 MPX er noen lurendreiere, og jeg har en mistanke om at det de driver med ikke er helt lovlig. De pleier alltid å sette datoen tidligere enn andre konkurenter, og sikrer seg på den måten masse forhåndsbestillinger. De er selv fullstendig klar over at datoen er urealistisk, og utsetter bare datoen hele tiden. Det er ingen spesiell grunn til at MPX skal få inn ting tidligere enn andre. Når det kommer til Norge kommer det til alle som vil ha stort sett. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) mshop har SX1 på lager står det på sidene deres... "Lagerstatus: 58 " http://www.mshop.no/info.php?PHPSESSID=8da...sok.x=0&sok.y=0 Endret 19. desember 2003 av rontonic Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) skrev mail til mpx, fikk dette som svar: HeiDatoene som legges ut på vår web er de vi får fra våre leverandører. Det er Jul og det medfører desverre forsinkelser. De har ikke rukket å levere til oss i dag, derfor ble datoen flyttet Molna: skrev de til deg at de hadde den på lager? Endret 19. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen fra C-S som hadde ringt dem og fått hørt det ja... Kjeltringer.... mShop, er de til å stole på da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hmm. De har fått blandet tilbakemelding på http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=132. Tror jeg avbestiller fra mpx og kjøper på mshop istedet, de er jo i tilegg billigere. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dette kan nok stemme det ja. I følge telefast.(levrandør) så har de over 100+ på lager av sx1.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 mShop, er de til å stole på da? Tror ikke man kan stole fullt ut på noen e-shopper dessverre Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Prisen var ikke så gærn hos mshop. Hadde jeg vært dere så hadde jeg bestilt derfra nå. Er dere heldige så kanskje mobilen er framme hos dere før jul. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 hmm. De har fått blandet tilbakemelding på http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=132. Tror jeg avbestiller fra mpx og kjøper på mshop istedet, de er jo i tilegg billigere. Var noen dårlige kommentarer og noen bra der... Det er sikkert litt opp og ned hos mshop... Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 mShop har ikke hjem på døren levering. Da blir det uaktuelt for meg, i og med at mpx sannsynligvis får inn SX1 på mandag vil hjem på døren levering gi meg den på tirsdag, mens fra mshop vil jeg få den på onsdag Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) bestill fra alle butikkene... enkelt og greit. jobber selv i posten.du tar den pakken som kommer først.og når det kommer flere senere bare ber du dem sende dem i i retur. enkelt og greit jeg har aldri blitt belastet noe ekstra for dette. levering på døren.. er bare be den som leverer å ta den emd på postkontoret... og stikke ned der å be dem sende den i retur..koster ingen ting Endret 19. desember 2003 av eirikd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå