Gå til innhold

– Norge ønsker klimarapporten velkommen, men forbeholder seg retten til å utnytte alle olje- og gassressurser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som alle apokalypseprofeter, mener klimaprestene at tiden er i ferd med å renne ut.

Hvor lenge skal klimaprestene holde på med dette latterlige klimagnålet sitt? Oppegående mennesker forstår da at det ikke er noe uvanlig ved at temperaturen går opp 1 grad på 150 år. Det er bare barn og ungdom som lar seg lure.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Som alle apokalypseprofeter, mener klimaprestene at tiden er i ferd med å renne ut.

Hvor lenge skal klimaprestene holde på med dette latterlige klimagnålet sitt? Oppegående mennesker forstår da at det ikke er noe uvanlig ved at temperaturen går opp 1 grad på 150 år. Det er bare barn og ungdom som lar seg lure.

Om du leser trådene du kommenterer i vill du, som oss se at det er mer eller mindre bare deg og ett par andre som du definerer som "oppegående mennesker". Mens resten forstår at vi har ett problem og en jobb å gjøre. 

Anbefaler deg noen år på universitet, ta litt kjemi og miljø fag. 

• Liker 9
Lenke til kommentar

Klimanekterne er i godt selskap med diktaturer og massedrapsmenn. Fantastisk.

Er vel bare Norge å Sverige som må ofres for klimasaken. Vil sikkert hjelpe mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi får strømmen av vannkraft, hus lagd av tre og fleste kjører en hardt beskatta 1.3 liters yaris og fiffen en momsfri tesla.

Nå har det godt så langt at politikernes ambisjon er at de med lavere inntekt skal bli tvinga over på kollektiven, blir morsomt for de som bor på bygda der det kun går 2 busser i døgnet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Om du leser trådene du kommenterer i vill du, som oss se at det er mer eller mindre bare deg og ett par andre som du definerer som "oppegående mennesker". Mens resten forstår at vi har ett problem og en jobb å gjøre. 

Anbefaler deg noen år på universitet, ta litt kjemi og miljø fag.

Vi vet jo begge to, at jeg har høyere utdanning enn det du har.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vi vet jo begge to, at jeg har høyere utdanning enn det du har.

Nei det vet jeg ikke da jeg ikke aner hvem du er. Mulig du har høyere, men enten så har du glemt det som ble lært i disse forelesningene ellers har du aldri vært der. 

Nå var der forøvrig ikke utdanningsnivået som var ett poeng her, det var kunnskapsnivået/retning/fagfelt. 

Endret av Salvesen.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det var strengt tatt et av poengene dine da siden utdanning er kunnskap.

Innenfor rett fag, ja. Nå vet jeg ikke hvem fyren er, men det hjelper ikke om han har doktor grad i kunst når jeg anbefaler å ta noen kurs innen kjemi/miljø. Det var uansett ett notat på siden som en personlig oppfordring til han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Norge gjør så og si ingen ting for å minske utslipp. De misbruker problemet med å innføre avgifter. tvangsinfører elbiler når det vi må få ned el forbruk for å fjerne kullkraften,

Leste her om dagen at Norge eksporterer Co2 tilsvarende 230 millioner biler :)

Tja, I fastlandsnorge har vi ikke kullkraftverk.

Vi eksporterer 10 ganger mer co2 enn det vi bruker her hjemme.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...