Redaksjonen. Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Branson vil sende mennesker ut i rommet innen nyttår: – Vi snakker om uker, og ikke måneder Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ser ikke helt hva som appellerer med slike små hopp akkurat over grensen til rommet. Jeg hadde nok ikke vært villig til å betale for noe mindre enn å bli sendt i bane. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Det kommer an på pris. Jeg skulle vurdert det om det kostet 20 ganger en normal flybillett. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Det kommer an på pris. Jeg skulle vurdert det om det kostet 20 ganger en normal flybillett.Sant nok at pris spiller inn. Jeg hadde nok vært villig til å betale kanskje 10-20k. 2 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Det kommer an på pris. Jeg skulle vurdert det om det kostet 20 ganger en normal flybillett.Sant nok at pris spiller inn. Jeg hadde nok vært villig til å betale kanskje 10-20k. Den er jeg enig i, ca. 20K er mitt budgett for denne morroa også, men hadde jeg hatt 100M på konto kunne jeg kanskje strukket meg til 500K. Dette blir nok noe man bare blir nødt til å gjøre, så man kan legge det ut på face tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ser ikke helt hva som appellerer med slike små hopp akkurat over grensen til rommet. Jeg hadde nok ikke vært villig til å betale for noe mindre enn å bli sendt i bane.Her handler det nok mye om å vise at man har råd. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Den er jeg enig i, ca. 20K er mitt budgett for denne morroa også, men hadde jeg hatt 100M på konto kunne jeg kanskje strukket meg til 500K. Dette blir nok noe man bare blir nødt til å gjøre, så man kan legge det ut på face tenker jeg. Er vel akkurat slik det funker for rikingene også Ta de 100M og gang med 4, da kan du også gange de 500K med 4 og du er i mål. Tipper majoriteten av de 600 som har skrevet seg på har råd til turen, for å si det slik. Er sikkert folk på den lista som ikke har så god råd, men er genuint interessert og ser dette som "sin mulighet", og gladelig selger hus og bil for noen minutter up there 1 Lenke til kommentar
HF- Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Kor mykje CO2 kjem frå dette då, for at rike folk skal ha noke å skryte av? Lenke til kommentar
F3NMH3OO Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Hvis ikke Branson er med på den første turen blir ikke jeg bli med heller..... 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Kor mykje CO2 kjem frå dette då, for at rike folk skal ha noke å skryte av? Jeg vil anslå omtrent like mye som et stort passasjerfly på en internasjonal fyvning. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Hvis ikke Branson er med på den første turen blir ikke jeg bli med heller..... Han får ikke lov med «kjerringa» han heller.... Når det er sagt; Dette gir jo minimalt med CO2 utslepp i forhold til underholdningen og brukte resurser. CO2 er en Psykose Endret 11. desember 2018 av Halvor Sølvberg- the MOV 1 Lenke til kommentar
lolkyb Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ser ikke helt hva som appellerer med slike små hopp akkurat over grensen til rommet. Jeg hadde nok ikke vært villig til å betale for noe mindre enn å bli sendt i bane. Altså, så du videoen i artikkelen? Jeg hadde ikke sagt nei takk til en slik opplevelse. Til artikkelforfatter/oversetter: Flyet heter VSS Unity, ikke USS Unity Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ser ikke helt hva som appellerer med slike små hopp akkurat over grensen til rommet. Jeg hadde nok ikke vært villig til å betale for noe mindre enn å bli sendt i bane. Into earth orbit, starting at $4995 : https://www.celestis.com/experiences-pricing/#service-Earth-Orbit (Kanskje ikke akkurat sånn du så det for deg...) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Da får man jo ikke sett hvor mange flere likes man får enn naboen/kollegaen.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 " ... hvor mange flere lik ..." Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Nettopp. Jeg har inntrykk av at meninga med livet for tida er å få flere likes på selfiene enn naboen, kollegaen, etc. Tjenesten du linker har sikkert mulighet for lik-selfie-likes, men man får jo ikke sett selv om man får flere enn naoben, etc. og da er jo hele poenget borte. Endret 11. desember 2018 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Into earth orbit, starting at $4995 : https://www.celestis.com/experiences-pricing/#service-Earth-Orbit (Kanskje ikke akkurat sånn du så det for deg...) Neeei, ikke helt. Tenkte mer noe slikt, bare opp til LEO. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Neeei, ikke helt. Tenkte mer noe slikt, bare opp til LEO. Denne miljøvennlige måten å reise til USA på, kommer den også på plass om noen uker. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Denne miljøvennlige måten å reise til USA på, kommer den også på plass om noen uker.Nei, er nok snakk om år. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Denne miljøvennlige måten å reise til USA på, kommer den også på plass om noen uker.Nei, er nok snakk om år. Det er en definisjon, fugl javel. Menneske neppe, da vi er en del av definisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå