Gå til innhold

Branson vil sende mennesker ut i rommet innen nyttår: – Vi snakker om uker, og ikke måneder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på pris. Jeg skulle vurdert det om det kostet 20 ganger en normal flybillett.

Sant nok at pris spiller inn. Jeg hadde nok vært villig til å betale kanskje 10-20k.

Den er jeg enig i, ca. 20K er mitt budgett for denne morroa også, men hadde jeg hatt 100M på konto kunne jeg kanskje strukket meg til 500K. Dette blir nok noe man bare blir nødt til å gjøre, så man kan legge det ut på face tenker jeg. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den er jeg enig i, ca. 20K er mitt budgett for denne morroa også, men hadde jeg hatt 100M på konto kunne jeg kanskje strukket meg til 500K. Dette blir nok noe man bare blir nødt til å gjøre, så man kan legge det ut på face tenker jeg. :D

Er vel akkurat slik det funker for rikingene også  :)

Ta de 100M og gang med 4, da kan du også gange de 500K med 4 og du er i mål. Tipper majoriteten av de 600 som har skrevet seg på har råd til turen, for å si det slik. Er sikkert folk på den lista som ikke har så god råd, men er genuint interessert og ser dette som "sin mulighet", og gladelig selger hus og bil for noen minutter up there  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva som appellerer med slike små hopp akkurat over grensen til rommet. Jeg hadde nok ikke vært villig til å betale for noe mindre enn å bli sendt i bane.

Altså, så du videoen i artikkelen? Jeg hadde ikke sagt nei takk til en slik opplevelse.

Til artikkelforfatter/oversetter: Flyet heter VSS Unity, ikke USS Unity

Lenke til kommentar

Nettopp. Jeg har inntrykk av at meninga med livet for tida er å få flere likes på selfiene enn naboen, kollegaen, etc. Tjenesten du linker har sikkert mulighet for lik-selfie-likes, men man får jo ikke sett selv om man får flere enn naoben, etc. og da er jo hele poenget borte.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...