Cutthroat Bill Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Oppdaterte operativsystemet til min Galaxy S5 Neo for noen få dager siden. Oppdaget i dag at mobilnettet har sluttet å fungere. Wifi går fint, men når jeg skrur det av, eller er ute, så kommer jeg meg ikke på nett overhodet. Prøvde å følge rådene på denne nettsiden, men ingenting har fungert. Det er riktig nok mulig at jeg har gjort noe galt i et av trinnene ved oppsett av ny APN. Chilimobil sin nettside er rotete, og tilsynelatende mangelfull. https://www.maketecheasier.com/fix-cellular-data-not-working-on-android/amp/ https://www.chilimobil.no/kundeservice/innstillinger-og-oppsett/ Så da vet ikke jeg hva jeg skal gjøre. Noen råd? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kjør en factory reset på telefonen så er det nok fikset. Tar litt tid å sette opp appene igjen etterpå, men så slipper du å bruke tid på å feilsøke. 4 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg er villig til å feilsøke litt til. Reset blir jo veldig brysomt med passord, apper, notater, kontakter osv. Og systemoppdateringen må jeg vel laste ned på nytt, og da kan problemet komme tilbake. Virker som utrolig mye styr for noe som ikke gir noe garanti. Men siden du har fått 2 upvotes allerede, så er vel konsensusen factory reset. ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Systemoppdateringen forblir der etter en reset. Apper,kontakter osv fikser google for deg. Jeg gjør alltid dette på telefoner jeg får trøbbel med etter oppdateringer, og det funker alltid. Endret 11. desember 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Nope. Kommer fremdeles ikke på nett uten WiFi. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Funker det i en annen mobil da? Må være noe helt feil med apn instillinger eller feil hos Chilli da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå