Gå til innhold

Så langt går Audi E-Tron

Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som fremdeles ikke er så ille i såfall. 20 mil er en fin avstand man kan stoppe å strekke litt beina mens Xen supercharger :)

Joda, med X 100D-en, men det blir nok mer spennende enn ønsket med X 75D, eller X 60D.

Men tilbake til Audi! Prisene matcher veldig godt til de tre variantene av Jaguar i-Pace. Jeg tror mange vurderer akkurat disse to opp mot hverandre. De som ville ha Tesla model X har nok allerede kjøpt en. De som ikke vil ha Tesla popper nok fram i stort antall nå. Det store spørsmålet er hvilken av disse som trekker det lengste strået. Jeg tipper Jaguar.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tesla 3 har 75hwh batteri og 545 km wltp rekkevidde. Audi har 95 kwh batteri og 417 km rekkevidde. Ordet er vel "utklassing" ?

Joda, men det er også to ganske forskjellige biler. Tesla Model 3 er en relativt liten såpestykkeformet sedan mens Audi E-tron er en høy og stor kasse med avrundede hjørner(les: SUV). ;)

Hvor stor forskjellen er på innvendig plass er jeg ikke sikker på da jeg ikke har sett e-tron på nært hold men mange SUVer er forbløffende trange innvendig i forhold til eksteriøret.

For øvrig synes jeg det er utelukkende positivt at de som på død og liv skal ha 4 ringer i grillen nå har et fullelektrisk alternativ. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan nok fort dele vanlig rekkevidde på 2 er jeg redd.

Noe som fremdeles ikke er så ille i såfall. 20 mil er en fin avstand man kan stoppe å strekke litt beina mens Xen supercharger :)

Skulle ikke forundre meg at Tesla åpner for Audi og Jaguar på Superchargerene. Det blir mer verdt jo fler som bruker det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...