Redaksjonen. Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Så langt går Audi E-Tron Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 "så langt sier Audi at E-Tron går" 7 Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Intressantast är ju räckvidden på motorväg... Det är ju rimligen där de flesta kör om man ska åka långt... Eller ja, iaf söder om Norge hehe. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 "så langt sier Audi at E-Tron går" I medvind, nedoverbakke og 20 varmegrader. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Venter heller på EPA. WLTP er nesten like ubrukelig som NEDC. 4 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Vært veldig fornøyd med min hybrid E-tron så langt, selv om batteriene gjør bare det dem sier når alle stjernene er rettet inn på himmelen. Men har vært nok til og kunne kjøre den som en elbil til hverdags. Er nok fare for at det blir en Audi til 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjørn Eng Skrevet 10. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2018 Vært veldig fornøyd med min hybrid E-tron så langt, selv om batteriene gjør bare det dem sier når alle stjernene er rettet inn på himmelen. Men har vært nok til og kunne kjøre den som en elbil til hverdags. Er nok fare for at det blir en Audi til En Audi til ? Du må ikke skrive sånn her inne. Du sårer Tesladuttebassene. 11 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Jaguar I-pace operer med 470km WLTP og 377km EPA range. X75D oppgir 383km EPA range Så da kommer nok E-tron til å ende på ca 300-350km EPA range spørs hvilken modell. EPA range er rekkevidden som faktisk er oppnåelig og nyttig. WLTP er like boss som NEDC 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg hekomo Skrevet 10. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2018 En Audi til ? Du må ikke skrive sånn her inne. Du sårer Tesladuttebassene. "Tesladuttebassene" driter vel i det. Det er bare Tesla-haterne som alltid må snakke om Tesla i alle sammenhenger. 17 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 I medvind, nedoverbakke og 20 varmegrader. Riktig! å det er med meierismør under dekka Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 "Tesladuttebassene" driter vel i det. Det er bare Tesla-haterne som alltid må snakke om Tesla i alle sammenhenger. *kjenner nøye etter* Jepp... Driter i det :-p Godt tyskerne kommer diltende etter ;-) Får bare håpe den gjør det bedre enn i-Pace. 4 Lenke til kommentar
Bjørn Sigurd Benestad Johansen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Tesla 3 har 75hwh batteri og 545 km wltp rekkevidde. Audi har 95 kwh batteri og 417 km rekkevidde. Ordet er vel "utklassing" ? 6 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ordet er vel epler mot pærer. 7 Lenke til kommentar
Fritz Erik Pettersen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hvordan er rekkevidde med f.eks campingvogn på 1800 kg? Noen som har noen erfaringer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ordet er vel epler mot pærer. Må si meg enig her! Ser ikke hvorfor en prøver å sammenligne de engang når en har model X å sammenligne med. Model 3 er en liten kose Bil.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hvordan er rekkevidde med f.eks campingvogn på 1800 kg? Noen som har noen erfaringer. Du kan nok fort dele vanlig rekkevidde på 2 er jeg redd. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Du kan nok fort dele vanlig rekkevidde på 2 er jeg redd. Noe som fremdeles ikke er så ille i såfall. 20 mil er en fin avstand man kan stoppe å strekke litt beina mens Xen supercharger 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) Noe som fremdeles ikke er så ille i såfall. 20 mil er en fin avstand man kan stoppe å strekke litt beina mens Xen supercharger Joda, med X 100D-en, men det blir nok mer spennende enn ønsket med X 75D, eller X 60D. Men tilbake til Audi! Prisene matcher veldig godt til de tre variantene av Jaguar i-Pace. Jeg tror mange vurderer akkurat disse to opp mot hverandre. De som ville ha Tesla model X har nok allerede kjøpt en. De som ikke vil ha Tesla popper nok fram i stort antall nå. Det store spørsmålet er hvilken av disse som trekker det lengste strået. Jeg tipper Jaguar. Endret 10. desember 2018 av Simen1 3 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Tesla 3 har 75hwh batteri og 545 km wltp rekkevidde. Audi har 95 kwh batteri og 417 km rekkevidde. Ordet er vel "utklassing" ?Joda, men det er også to ganske forskjellige biler. Tesla Model 3 er en relativt liten såpestykkeformet sedan mens Audi E-tron er en høy og stor kasse med avrundede hjørner(les: SUV). Hvor stor forskjellen er på innvendig plass er jeg ikke sikker på da jeg ikke har sett e-tron på nært hold men mange SUVer er forbløffende trange innvendig i forhold til eksteriøret. For øvrig synes jeg det er utelukkende positivt at de som på død og liv skal ha 4 ringer i grillen nå har et fullelektrisk alternativ. 4 Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Du kan nok fort dele vanlig rekkevidde på 2 er jeg redd. Noe som fremdeles ikke er så ille i såfall. 20 mil er en fin avstand man kan stoppe å strekke litt beina mens Xen supercharger Skulle ikke forundre meg at Tesla åpner for Audi og Jaguar på Superchargerene. Det blir mer verdt jo fler som bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå