vindmølle Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Stemningsfullt og oppslukende taktisk rollespill satt til Sverige etter verdens undergang.ANMELDELSE: Mutant Year Zero: Road to Eden Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Digger at det allerede er på gamepass 1 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Er omtrent "ferdig" med spillet, dvs. kjørt gjennom hele storien med alle optionals for første gang. Gleder meg til å starte på høyeste vanskelighetsgrad og banne så det ljomer i heimen! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Prøvde dette i helgen siden det er på gamepass. Ble veldig positivt overrasket. Jeg pleier ikke å like turnbased spill, men detta var fett. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Veldig bra spill, must have for xcom fans... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Digger at det allerede er på gamepass Digger at jeg så det er på Gamepass dagen etter at jeg kjøpte på det PSN. Men samme det, var verdt pengene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Oy det var jo positive saker, får vel bare prøve det da! Er ikke super duper fan av X-com men har jo kasta bort mange timer det, så jeg liker det jo. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 FYI: Selv Steam-versjonen inkluderer Denuvo. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 FYI: Selv Steam-versjonen inkluderer Denuvo. mange spill bruker denuvo, har aldri merket at det var der var noe annet med secuROM i gamledager 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Jeg syntes spillet er konge bra har ikke kost meg så mye med et spill på lenge nå Og for de som har Xbox One så er det gratis på "gamepass" Endret 13. desember 2018 av Tåka Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Digger at det allerede er på gamepass Digger at jeg så det er på Gamepass dagen etter at jeg kjøpte på det PSN. Men samme det, var verdt pengene. Samma fant jeg ut også lol kjøpte det til pc så dagen etter ser jeg det gratis på gamepass haha Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Prøvde spillet på xbox og må sannelig innrømme det var moro, men lar denne ligge å modne en god stund framover. Jeg får bryne meg på XCOM så lenge - en sjanger som jeg trodde jeg ikke likte; før nå. Også har vi Phoenix Point som kommer sommeren 2019. God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå