Harald Brombach (digi.no) Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Lever videre, men det ser ikke lyst ut.Dette blir skjebnen til Microsofts JavaScript-motor Lenke til kommentar
stickonthemoon Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kan de drepe Internet explorer også? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kan de drepe Internet explorer også? Hvorfor skal de det? Om du ikke vil bruke ie, så trenger du ikke det. Det er nok ting som er avhengig av acticex kontrollen til ie Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kan de drepe Internet explorer også? Jeg håper Microsoft kan finne en måte og luke ut både IE og gammelEdge, og gjøre nyEdge til et frivillig valg. Ellers kommer jeg til å sitte med tre browsere jeg ikke bruker. ? Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg håper Microsoft kan finne en måte og luke ut både IE og gammelEdge, og gjøre nyEdge til et frivillig valg. Ellers kommer jeg til å sitte med tre browsere jeg ikke bruker. Det finnes hundrevis, kanskje tusenvis av interne applikasjoner hos bedrifter som aldri er testet på noe annet enn IE, fungerer bra der og som ingen vil betale for å oppgradere. Før eller siden må IE forsvinne (eller oppdateres igjen), men det blir neppe med det første. Allerede nå kan du på Windows 10 fjerne IE, men det det tar nesten ingen plass så det er vel de færreste som gidder å gjøre det, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå