Svein-Erik Hole Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Nå får våre digitale abonnenter enda mer innhold Lenke til kommentar
olemars Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Gjentar mitt ønske om å kunne kjøpe enkeltartikler istedet for å måtte ta en hel abonnementspakke. Så og si ingen norske nyhetssider tilbyr dette i dag, bare abonnement som i sum blir ekstremt kostbart, og alle nyhetssidene regner seg selvsagt som unike og essensielle. Trer inn i samme sekk som alle de enkelte streamingtjenestene som også syns at alle bør abonnere på dem. TU og Digi burde prøve å skille seg ut som litt frempå og teknologiledende og tilby en enkel og god løsning for å handle enkeltartikler. 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Gjentar mitt ønske om å kunne kjøpe enkeltartikler istedet for å måtte ta en hel abonnementspakke. Så og si ingen norske nyhetssider tilbyr dette i dag, bare abonnement som i sum blir ekstremt kostbart, og alle nyhetssidene regner seg selvsagt som unike og essensielle. Trer inn i samme sekk som alle de enkelte streamingtjenestene som også syns at alle bør abonnere på dem. TU og Digi burde prøve å skille seg ut som litt frempå og teknologiledende og tilby en enkel og god løsning for å handle enkeltartikler. Personlig foretrekker jeg dagens oppsett. Verste jeg vet er å åpne artikler og bli møtt med en Paywall for å lese mer enn to linjer av ingressen. Lenke til kommentar
olemars Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Personlig foretrekker jeg dagens oppsett. Verste jeg vet er å åpne artikler og bli møtt med en Paywall for å lese mer enn to linjer av ingressen. Det ene utelukker vel ikke det andre? Har du abonnement slipper du paywallen, forøvrig får du de to linjene av ingressen i dag før du blir bedt om en tusenlapp. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg blar gjerne opp mer enn en 1000-lapp for tilgang så lenge den er 100% reklamefri og fri for sponsede artikler. Lenke til kommentar
Lars_123 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Skulle vi ikke få velge mellom Ekstra og TU på papir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå