Gå til innhold

Nå får våre digitale abonnenter enda mer innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjentar mitt ønske om å kunne kjøpe enkeltartikler istedet for å måtte ta en hel abonnementspakke. Så og si ingen norske nyhetssider tilbyr dette i dag, bare abonnement som i sum blir ekstremt kostbart, og alle nyhetssidene regner seg selvsagt som unike og essensielle. Trer inn i samme sekk som alle de enkelte streamingtjenestene som også syns at alle bør abonnere på dem.

TU og Digi burde prøve å skille seg ut som litt frempå og teknologiledende og tilby en enkel og god løsning for å handle enkeltartikler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjentar mitt ønske om å kunne kjøpe enkeltartikler istedet for å måtte ta en hel abonnementspakke. Så og si ingen norske nyhetssider tilbyr dette i dag, bare abonnement som i sum blir ekstremt kostbart, og alle nyhetssidene regner seg selvsagt som unike og essensielle. Trer inn i samme sekk som alle de enkelte streamingtjenestene som også syns at alle bør abonnere på dem.

TU og Digi burde prøve å skille seg ut som litt frempå og teknologiledende og tilby en enkel og god løsning for å handle enkeltartikler.

Personlig foretrekker jeg dagens oppsett.

Verste jeg vet er å åpne artikler og bli møtt med en Paywall for å lese mer enn to linjer av ingressen.

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg dagens oppsett.

Verste jeg vet er å åpne artikler og bli møtt med en Paywall for å lese mer enn to linjer av ingressen.

Det ene utelukker vel ikke det andre? Har du abonnement slipper du paywallen, forøvrig får du de to linjene av ingressen i dag før du blir bedt om en tusenlapp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...