AfterGlow Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 En åpen demo har blitt kunngjort, og spillet har også fått ny trailer.Snart kan du teste ut BioWares nye stortittel Anthem Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Bioware lager bare gode spill så dette blir gøy. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Er så veldig avhengig av hvordan de gjør det med loot. Og selvsagt om det er nok content. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Foreslår at folk ser på noen av de nyere videoene med oppdatert info. Skeptikere har fått en annen lyd i pipa. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Forhåndsbestiller uansett ikke. Venter og ser til spillet har blitt sluppet og hva slags inntrykk og formening folk har gjort seg opp om spillet ETTER release. 4 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Foreslår at folk ser på noen av de nyere videoene med oppdatert info. Skeptikere har fått en annen lyd i pipa. Fortsatt skeptisk, men håper på at det blir bra. Kommer til å kjøpe det om det ikke blir slaktet Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Spilte Alphaen igår, må si jeg er meget imponert. Spilte på XboX. Likte godt reaksjonstiden, bevegelse på COD nivå. Så dette blir ett forhåndskjøp på meg. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kommer spillet med strålesporing til personlig komputer? Håper det ikke vil bli for mange insekter i veslemyk vinduer 10. Dette skrives i Veslemyk kant 2 Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 snart? det er jo 2 måneder til! Jeg hvil prøve spillet nå! Ser frem til dette spillet her. Det kommer mye bra spill neste år. Cyberpunk? og outer worlds. Anthem er også et av spillene jeg ser frem til. 2 Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Glemte dere å poste link til eller å embedde den nye traileren? Står at den skal være synlig øverst i artikkelen men der er det kun et bilde. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Har også tested Alphaen i helgen på PC. Å der var det veldig klart at dem ikke er ferdige med kontrollene for å fly å svømme. Dem holder vel på med dem håper jeg. For det var helt horribelt å få til noe bra. Er klart designet for analoge sticker. Brukte vanige piltaster for og styre, å det fungerte mere som stikker. Så enn må regne med en god del justeringer i starten på pc for å få til gode kontroller. Håper detm fixer en litt mere vid kamera vinkel og att kameraet kan bli trekkt litt lengere bak i 3 person 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Dette kommer til å bli helt konge 1 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 EA er automatisk pass fra meg. Nei takk. 2 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Kommer spillet med strålesporing til personlig komputer? Håper det ikke vil bli for mange insekter i veslemyk vinduer 10. Dette skrives i Veslemyk kant Hvorfor bruker du ikke krom? Eller brannrev? Utover det så er det lite relevant om det er insekter i Veslemyk Vinduer-versjonen, da jeg spiller på Spillstasjon 4. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Endret 12. desember 2018 av bubba477 Lenke til kommentar
thomasenger Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Spilte Alphaen igår, må si jeg er meget imponert. Spilte på XboX. Likte godt reaksjonstiden, bevegelse på COD nivå. Så dette blir ett forhåndskjøp på meg. Bare sånn at du vet så er det noe som heter NDA... Og du brøyt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå