sfRoyal Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når jeg booter windows så virker ikke USB portene mine. Både portene og musa virker, men ikke under windows. De har alltid virket før, men nå vil de ikke leke lengre. Så hva er feil? BIOS klarer å loade dem, er det windows som trøbler? kan en format hjelpe (har allerede kjørt reparasjon, så tviler litt på at format hjelper..)? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 slå av maskinen, dra ut alle usb-enheter, boot windows og sett i usb-enhetene igjen(gjerne i annen rekkefølge).. hvis ikke det hjelper; bruk ps2 mus/tastatur, sjekk enhetsbehandleren til windows og sjekk at universal serial bus controller(e) er aktiv(m/rette drivere)... hvis ikke: oppdater drivere til hovedkort/usb-controller... er det usb2 på XP, må du installere SP1 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har flasha BIOS, sjekka at USB er aktivert og fungerende ifølge windows (kronglete å navigere uten mus, men mulig:)), og boota uten enheter og satt dem inn igjen, alt uten hell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå