AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hei, jeg hadde en fimose operasjon her for noen dager siden, som innebærte nesten full omskjæring, og fjerning av penisstreng. Jeg bytter ny bandasje hver dag, kommer noe "gult" på bandasjen. I tillegg så har jeg prøvd å dra ned "forhuden" eller det som er igjen, men får det bare bittelitt til på ene siden, med litt smerter. På andre siden er det akkurat som der det er sydd igjen henger fast med penishodet, og det gjør bare vondere og vondere når jeg prøver å dra ned. I tillegg om natten, så får jeg ereksjon, noe som gjør betydelig vondt, og som ender med at jeg begynne å blø på den ene siden der stingene er. Er ikke veldig mye blod, men det synes. Er dette normalt? Skal jeg blø 6 dager etter operasjonen på et sting? Er den gule væsken normal? Er det meningen at jeg ikke skal kunne dra ned "forhuden" nå? Anonymous poster hash: d0166...b85 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Dette er alle spørsmål du må spørre legen din, ikke random folk på et internet forum... 3 Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ikke legg skjebnen til dine edle saker i hendene på blodtørstige "forums-banditter". Kontakt lege - ASAP! Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Alle operasjonssår skal vurderes av en lege, aller helst den som har operert. Dersom du nå i etterkant av operasjonen opplever ubehag og er bekymret for etterforløpet, ville jeg kontaktet det sykehuset du er blitt operert på. Eventuelt kan du oppsøke nærmeste legevakt som vil vurdere såret, men mest sansynlig henvise deg tilbake til sykehuset du ble operert. Dersom du har tykk, gul væske, har feber, uttalt rødme i operasjonsmrådet, så skal du kontakte legevakt. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Det er lov å snakke med legen når du er bekymret for operasjonssår. Kjipt å få koldbrann og måtte amputere penishodet fordi du stolte på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå