Gå til innhold

TEST: Sennheiser Momentum True Wireless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God karakter, men synes journalisten har litt overdrevent negativt fokus. Uttrykk som "Forferdelig uintuitive paringskommando" for eksempel... Å holde på begge kontrollene samtidig? Det har jeg hatt på TW headset før også, tror det er standard på flere. Og har du lest/funnet ut det en gang, så er det vel ikke noe problem.

At touchkontrollene må trykkes så hardt, er jeg uenig med. At en må trykke noenlunde midt på er noe annet, men en blir fort vandt med det.

En positiv ting han ikke skriver noe om er codecstøtten. Disse støtter AAC, AptX og også AptX Low latency. Det er jo ganske viktig å få med, at Sennheiserene støtter bedre bluetooth tilkobling enn SBC på både iPhone og Android telefoner.

De (som de eneste TW's?) støtter altså Low latency, som gjør at du får mye mindre lag/lipsync problemer når du ser video. (du må selvsagt ha AptX LL på kilden for å få nytte av det)

Vind i mikrofon har jeg ikke fått testet, men ser ikke for meg at andre TWs har mikrofon som liker vind heller. De stikker ikke så langt ut fra øret mitt som journalistens. Kanskje det er positivt mtp vind?

De går i Idle etter 60 min, og slutter å spiller når de taes ut av ørene. Usikker på hvor mye batteri de bruker da. Kunne kanskje hatt en powerknapp, litt enig med det.

Pris, ja de er dyre... Er du Obos medlem, så kan du kjøpe på Komplett til 2398,-

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...