yosraz Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Hei! Jeg lurer på om TrackIR 5 eller liknende produkter selges i Norge og i så fall hvor. Eller er det noen anbefalinger om hvor det kan bestilles hen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Hei! Jeg lurer på om TrackIR 5 eller liknende produkter selges i Norge og i så fall hvor. Eller er det noen anbefalinger om hvor det kan bestilles hen? Jeg bestilte Track Ir 5 på amazon.com med Track Clip PRO og er veldig fornøyd. Spiller ArmA med dem. Vet ikke om det er noen som selger dem i Norge. Kan anbefale å kjøpe på amazon.com. Endret 12. desember 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 1 Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg bestilte Track Ir 5 på amazon.com med Track Clip PRO og er veldig fornøyd. Spiller ArmA med dem. Vet ikke om det er noen som selger dem i Norge. Kan anbefale å kjøpe på amazon.com. Det tok så lang tid å få svar i denne tråden så jeg undersøkte litt og fant ut at TOBII eye tracker 4c var midt i blinken for meg (til Euro Truck simulator 2 og American truck simulator). Fikk kjøpt brukt via Finn til kr. 700. TOBII har jeg tro på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Det tok så lang tid å få svar i denne tråden så jeg undersøkte litt og fant ut at TOBII eye tracker 4c var midt i blinken for meg (til Euro Truck simulator 2 og American truck simulator). Fikk kjøpt brukt via Finn til kr. 700. TOBII har jeg tro på. Have fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå