Gå til innhold

TrackIR 5 eller liknede for head tracking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hei!

Jeg lurer på om TrackIR 5 eller liknende produkter selges i Norge og i så fall hvor. Eller er det noen anbefalinger om hvor det kan bestilles hen?

Jeg bestilte Track Ir 5 på amazon.com med Track Clip PRO og er veldig fornøyd. Spiller ArmA med dem. Vet ikke om det er noen som selger dem i Norge. Kan anbefale å kjøpe på amazon.com.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Track Ir 5 på amazon.com med Track Clip PRO og er veldig fornøyd. Spiller ArmA med dem. Vet ikke om det er noen som selger dem i Norge. Kan anbefale å kjøpe på amazon.com.

Det tok så lang tid å få svar i denne tråden så jeg undersøkte litt og fant ut at TOBII eye tracker 4c var midt i blinken for meg (til Euro Truck simulator 2 og American truck simulator). Fikk kjøpt brukt via Finn til kr. 700. TOBII har jeg tro på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Det tok så lang tid å få svar i denne tråden så jeg undersøkte litt og fant ut at TOBII eye tracker 4c var midt i blinken for meg (til Euro Truck simulator 2 og American truck simulator). Fikk kjøpt brukt via Finn til kr. 700. TOBII har jeg tro på.

Have fun ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...