Szir0 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) I min leilighet har jeg klart å lage et hull ved å sparke på treveggen. Tror ikke det er betong i midten men huset har både betong og trevegg. Det bor folk over. Kan det rase? Hvem kontakter jeg for å få dette fikset og er det dyrt? Endret 9. desember 2018 av holkapolka27 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Du er ikke sterk nok i beina til å sparke vekk bærende konstruksjon i et hus og spesielt i en betongblokk. Bare å ta det rolig, både angående det og angående sparking i vegger. 2 Lenke til kommentar
Szir0 Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Du er ikke sterk nok i beina til å sparke vekk bærende konstruksjon i et hus og spesielt i en betongblokk. Bare å ta det rolig, både angående det og angående sparking i vegger. Hei, takk for svar. Redigert: Syns jeg hører no mer knirkelyder enn vanlig, men kan bare være meg. Endret 9. desember 2018 av holkapolka27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå